Tuesday, June 25, 2013

Cukuplah.... Jangan Diperbodohkan Oleh Anwar Lagi....


Rakyat berhimpun di luar sanggup berjalan buat demonstrasi, tapi pemimpin mereka angkat sumpah juga. Di sini nampak cara mereka mengelirukan rakyat dan cara 'double standard' puak pembangkang.

Semalam di luar bangunan Parlimen, hampir 200 penyokong pembangkang yang terpengaruh dengan hasutan pemimpin mereka dengan membuat demonstrasi membantah supaya pilihan raya diadakan semula.

Pada masa yang sama, mereka juga merayu wakil rakyat mereka (PR) supaya tidak mengangkat sumpah sebagai ahli parlimen. Namun semua itu tidak diendahkan.


Sedarlah wahai penyokong PR jangan jadi alat untuk kepentingan politik mereka!

Korang kat luar sedut jerebu, merusuh tak tentu pasal, Anwar Ibrahim duduk dalam air-cond menjamu selera dengan senang hati. Elok lah tu....

Kita ada tugas masing-masing yang perlu kita jalankan untuk masa depan anak-anak dan keluarga kita. Janganlah buang masa kita kerana politik 'cakap tak serupa bikin' seperti ini.

Cukup! Cukup lah.... jangan diperbodohkan oleh Anwar Ibrahim lagi........

6 comments:

mansor said...

harihARI nAJIB bn TIPU KAMU DAN RAKYAT mALAYSIA KAMU BUTA KE...

Anonymous said...

harihARI anwar TIPU KAMU DAN RAKYAT mALAYSIA KAMU BUTA dan bodoh KE????...

Anonymous said...

ha ah hari-hari najib dan bn tipu korang semua ... tapi yang selalu di perbodoh-bodohkan dan yang selalu kene tipu penyokong anwar juga .... hmmmm .... nasib badan lah .... ada akal letak kat lutut!!!

Anonymous said...

ditipu + dibodohkan X hari2 = bangang tahap cipan la jdnya ... inilah sebuah perjuangan yang didokong oleh nafsu dan kebencian. Kesian nasib bangsaku.

Anonymous said...

Yg jelas yg di perbodoh dn di lembu kn ada lh penyokong BN.Selepas BN menang GST di laksana kn.Selepas PRU 13,tambang bas akn naik pd perayaan Hari Raya yg terdekat.Selepas menang PRU 13,pemimpin UMNO bebas utk menggasak khazanah negara.Depan mata rakyat,Program PERMATA mendapat peruntukan dr Kerajaan melebihi RM100 juta setiap kali Belanjawan.Dh 4 kali belanjawan tp hasil ny APA.Siapa yg tertipu sekarang?

Anonymous said...


Jom follow blog ni:

Najib dan Twitter 


Bagaimana Penjenayah di Belasah