Tuesday, June 2, 2015

1 Khairy Jamaluddin Skandal dan Bola! @khairykj #Mykmu.net

Mukadimah baca di sini Team Cyber Mykmu net Gagal bantu PM - Najib Razak

Dok orang tengah cerita pasal Piala FA di Bukit Jalil, atau team pilihan Malaysia lawan Tottenham Hotspurs, ada pulak cerita lain pasal bola sekarang ni. Puluh-puluh orang tweet, sampai malam buta orang dok tunggu update tentang keputusan perlawananan pasukan Malaysia.

Kau rasa aku tengah cerita pasal apa? Pasal bebudak bola sepak bawah 13 tahun kita la. Lain macam depa ni - lawan team Jerman sini-sana. Yang haters KJ dan Pemuda ni mesti harap bebudak ni kalah kan? Sori lah hangpa meludah jatuh kat muka sendiri.

Mereka lawan Ingolstadt 04 mereka tapau 3-0. Pastu pi lawan team TSV Murnau bawah 15 tahun - mula-mula kena dua bijik. Pastu anak jati Malaysia ini siap comeback dan tapau mereka 3-2. Kalau tak percaya tengok @nfdpmalaysia siap ada video gol-gol perlawanan ni - kalah Arsenal beb.



Tapi paling cun harini - depa lawan team pilihan Jerman bawah 13 tahun. Korang tahu lah, bakal-bakal Ozil, bakal-bakal Podolski, bakal-bakal Schweinsteiger, bakal-bakal Philip Lahm. Keputusannya: 6-0.

Siapa 6? Bebudak Malaysia kita beb!

Kalau nak tahu, terutamanya MyKMU dan geng yang duduk kutuk KJ dan Pemuda, inilah produk NFDP Malaysia, cetusan idea tak lain dan tak bukan, KJ sebagai Menteri Belia dan Sukan. Baru lancar April tahun 2014 - sekarang dah beribu-ribu bakat hebat anak muda kita yang dah ditemui dan kini berlatih untuk main cara bola sepak Malaysia sendiri.

Siapa agaknya yang lancar program NFDP ini di Pahang? YAB Presiden kita juga lah. Masih tak relevan ke KJ dan Pemuda ni sampai MyKMU dok balun hari-hari dengan hashtag (Tak yah buh hastag lah..) pelancau?

Cukup-cukup lah tu. Daripada korang dok berangan nak jatuhkan KJ dan Pemuda, baik baca berita dan tengok sumbangan KJ dan Pemuda. Untuk siapa, untuk parti juga. Siapa Presiden parti yang sebabkan KJ dan Pemuda kerja keras? YAB Presiden Najib Razak juga.

Sebelum korang mula baca suratkhabar dan berita buat kali pertama dalam hidup korang, layan video-video ni dulu. Arsenal versi Malaysia.

Arios!



1 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates