Thursday, March 18, 2010

Luahan hati seorang blogger... Harap diberi perhatian..




Terharu kawan membaca luahan hati sahabat kita Papa Gomo.. buatlah apa yang patut bro... Mungkin dengan cara tersebut dapat membela nasib blogger jalanan... kawan setuju dengan membuka akaun BANK dapat membantu sedikit sebanyak bebanan yang ditanggung oleh blogger jalanan... mungkin rakan rakan blogger jalanan yang lain juga akan turut jejak langkah Papa Gomo.... teruskan perjuangan bro... Bagi kawan Papa Gomo ialah blogger yang terbaik... Kebanyakan berita yang dipaparkan tepat dan sensasi, bukan syok sendiri atau up diri sendiri... Papa Gomo juga digeruni oleh pihak lawan, jika tidak mengapa pembangkang menceroboh facebook PAPA GOMO. Syabas.

Luahan Papa Gomo,

Salam perjuangan buat semua rakan Blogg dan pembaca yang di kasihi sekalian...he he he..cam bagi ucapan pulak.....

Dalam seminggu dua ni nampak beberapa Blogger pro kerajaan meluahkan Kekecewaan pada Kerajaan BN terutama UMNO yang nampaknya GAGAL dalam membela nasib kami para Blogger jalanan ini. Malah banyak benda yang sebenarnya tersangkut akibat dari beberapa pimpinan tertinggi UMNO yang Indah Khabar dari Rupa.

Blogger kami Analisis Kumbang mengeluarkan Posting untk berundur diri dari dunia Blogger ini. Emmm kawan akui Kumbang memang seorang yang cekap dalam mengorek Maklumat, malah keupayaan Kumbang ini tidak dapat di hidu oleh Pakatan Pembangkang. Bukan kerana Kumbang ni Halimunan tetapi kelibat nya terbang bagaikan seekor Kumbang yang hinggap di mana sahaja tampa di kesan. Klik Kecewaan Kumbang Di Sini

Kumbang selalu ada di Majlis majlis mahupun Ceramah Pakatan Pembangkang, Bukan Bekopiah atau Bersongkok Kumbang menyamar namun ituah kelebihan Kumbang yang memang PRO dalam masuk ke Lubuk lubuk Penting bagi mengcungkil Berita. Pernah satu ketika semasa di Bukit Gantang Kumbang turut sama menyelinap bersama Pemimpin PAS merancang Strategi dalam menFITNAH UMNO dan BN.

Hebat Kumbang ni...Sesiapa pun Tak kenal...He he he..Kumbang katakan....

Apa sekalipun KUMBANG tak patut bersara dari dunia Blogger ni, walaupun Blogger Jalanan kita masih Nadi penting buat Kerajaan Malaysia ini. UMNO perlu Prihatin pada kita, Namun ada sebab tertentu mereka tidak nampak Kerja yang kita lakukan.

INI LAH YANG GOMO NAK SENTUH!!!

Tak di nafikan ada Blogger yang menerima Gaji dan Elaun Bulanan yang menarik dari pihak tertentu dalam mereka Berblogging ini. Berbelogging ye...Bukan Goblok!!! Namun apabila mereka menerima Imbuhan dan sebagainya mereka ini tidak menyatakan kepada pihak yang memberi mereka bantuan itu akan keperluan Blogger Jalanan yang lain. Malah lebih UNGKAL lagi mereka yang kononya PROFESIAL ini menyatakan Kami yang Blogger jalanan ini adalah Geng mereka dan berada bersama Mereka. Konon macam depa yang Pro tu jaga Kita ni lah Blogger Jalanan.

Bukan itu sahaja, mereka yang ProfeSIAL ini apabila sudah berjaya mereka melupakan rakan yang seangkatan dengannya satu ketika dulu. Kawan kawan yang tidak ikut pesanan dari Blogger Kononya ProfeSIAL ini di pinggirkan dan di nyahkan dari jemputan tertentu.

Gomo juga pernah mengalami nya apabila beberapa kali tidak di panggil menghadiri sesuatu perjumpaan yang diadakan bagi Blogger bloggers. Nak buat macam mana? Ye lah kita ni Blogger Jalanan bukan nya blogger ProfeSIAL!!!

Walaupun demikian kita tak lah nak memboikot ataupun menghentam sangat Blogger ProfeSIAL ni. Al maklum mereka pun cari makan. He he he...dari Ikhlas berjuang mereka dah jadi Tamak Haloba.

Malah ada juga pihak pihak yang menjual nama kami di persada Politik dengan menyatakan kami blogger jalanan ini adalah team yang mereka tubuhkan. Siap ada yang minta Dana dari sesetengah pihak atas nama kami, namun Satu Sen HARAM pun kami tak perolehi apa apa. Ni pun satu lagi HARAMJADAH dalam politik nak dapat Glamour Kepartian.

Dalam mencari rezeki ni kita kena Ikhlas, Gomo hanyalah Peniaga Jalanan yang juga merangkap Blogger jalanan. Dah lama cari makan tepi jalan so tak kisah sangat lah bab Duit yang Blogger ProfeSial ni dok tergila gilakan. Al Maklum..Blogger Jalanan......

So elok Gomo meniaga tepi jalan macam biasa dan teruskan aktiviti blogger jalanan ni. Emmm sebenarnya sayang pada kerja Blogger jalanan yang tak bertuan ni. Al Maklum BEBAS...Syok...artikel pun sendiri punya. tak main lah COPY and PASTE!!!

Emmm Namun Gomo akui memang agak terkilan pada UMNO yang tak memandang Blogger jalanan macam Gomo, Kumbang, GAP, Bravehart, DET,Medan Info,PISAU, dan yang lain lain. Harap pihak berkenaan mengambil langkah yang elok dalam membantu kami yang Jalanan ni.

Kita memang tak Setaraf Blogger ProfeSial tu, tapi pandang pandang kami yang Berjuang ni. Bukan Balak yang kami minta, bukan Pangkat yang kami Gilakan, namun kesudiaan membantu kami dari segi logistik dan keperluan asas.

Dengan ini juga Gomo telah nekad untuk membuka akaun BANK bagi menagih sumbangan dari pihak pihak yang sudi membantu Gomo dalam meringankan beban Bil Talifon, Bil Broadband, dan wang sedikit sebanyak untuk kos perjalanan Gomo ke Lokasi Politik di adakan.

Maaf rakan rakan Blogger yang melarang Gomo untuk meminta Sedekah dalam Perjuangan Berblogg ini. namun sudah sampai masanya Gomo melakukan pekara sebegini dalam mengisi poket keewangan yang semakin banyak di keluarkan apabila sudah lama dalam Politik. Maaf rakan ku sekalian!!!!

Perjuangan dalam MEMBOGELKAN Pakatan Pembangkang Perlu di lakukan sehingga ke Titisan Darah yang Terakhir!!!

Allahuakhbar!!!

Psssttt...Kamera kecik tu pun dah Rosak, kena beli baru...Hu hu hu

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT
Read more...

3 comments:

Generasi Pejuang Bangsa said...

PB mungkin akan ikut jejak gomo memandangkan blogger jalana spt kami ini ini tidak dipandang oleh UMNO ..

UMNO hanya pandang pada blogger2 Profesial saja dan terkenal ...

mcm politik harian tak pa la ..ada org support dah ...

teruskan perjuangan ..


Pejuang Bangsa

PAPA GOMO said...

tq atas penghargaan luahan hati Gomo ini ke ruangan medium blogg anda...

salam perjuuangan

Unknown said...

dah menjadi tanggungjawab kita bersama bro....

salam perjuangan