Wednesday, May 25, 2011

Blog Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Hina Agama Islam! Blog House PK Panas Terbakar Macam Dalam NERAKA!

Kita mulakan dengan cerita House PK Panas terbakar macam dalam Neraka dulu... Pasal Isu RON 95, pada hakikatnya kita semua tahu bahawa rakyat gumbira kerana kerajaan tidak menaik minyak, malahan aku sendiri pun berasa lega dengan keputusan jemaah menteri dan bukan itu sahaja aku pun tahu si Papedom Kari Gemok Badan Berbulu tu pun GUMBIRA dengan berita tersebut ha ha ha hak!

Ini bermakna kerajaan prihatin dengan masaalah rakyat, tak kiralah siapa pun yang desak kerajaan supaya tidak menaikan harga minyak yang penting kerajaan prihatin! Tak kiralah walaupun desakan itu datangnya dari si Papedom Kari Gemok Badan Berbulu, aku tetap sokong!

Tapi kalau ye pun tak payah lah nak sokong hujah dari pemimpin puak Pakatan Haram, malu la beb... kao dok canang cerita pakatan haram tu macam haram jadah, lepas tu kau jilat balik.. Baik kau jilat je ludah aku!

Hmmm malas nak cerita panjang takut nanti papedom tak buleh tido.....

Ayuh kita gempur blog hina agama Islam! Baca lagi...

p/s: Bila aku jolok! baru Papedom Kari Gemok Badan Berbulu belajar menulis, klu tak asyik copy n paste jek... keh keh keh....

No comments: