POLITIK HARIAN: Big Dog Dan Parpukari Tutup Mulut Bila Marina Mahathir Sertai Perhimpunan Haram...!!

Monday, July 11, 2011

Big Dog Dan Parpukari Tutup Mulut Bila Marina Mahathir Sertai Perhimpunan Haram...!!


Kesian aku tengok blogger celupar dan blogger anjing terpaksa membisu apabila Marina Mahathir, anak perempuan negarawan terulung, Tun Dr. Mahathir Mohamad turut menyertai Perhimpunan haram BerSHIT Sabtu lepas.

Haii… langsung tak berbunyi blogger celupar dan blogger anjing ni… Bukankah mereka ini selalu terjah pengkhianat Negara? Kenapa kes ini tak terjah???

Inilah buktinya mereka ini perjuang taik anjing! Kelabu dan pilih bulu sebelum main… Suck!

Aku berurusan dengan kes Rais dan KJ saje.. 
kau sibuk apa hal Jinggo! AUK! AUK! AUK!

Semalam melalui twitter aku cuba mendapatkan penjelasan dari adik Marina, Timbalan Menteri MITI, Dato' Mukriz Tun Dr Mahathir. Ternyata hampa apabila Dato’ Mukhriz membalas tweet dengan ayat ini “yang tu kena tanya dialah” ?

Paham paham je lah….

Marina mengaku menyertai perhimpunan dan menceritakan pengalaman Perhimpunan Haram di sini!

Perhimpunan Haram tersebut bertentangan dengan apa yang dinasihatkan oleh bapanya mengenai demonstrasi. Baca pandangan Tun Perhimpunan Haram di sini!

Aku bersependapat dengan tulisan blogger  Mesin Taip Buruk...

5 comments:

Anonymous said...

Nasihat Tun tak di endah Anak..menantu dan cucu sendiri...

Inilah yg paling tragis dalam hidup sebagai Ayah..datuk...dan negarawan..

Tak pa lah Tun..depa dgn hidup depa..biaq pi...

depa semuaq lupa...depa ni tumpang nama TUN...dan kemudahan Tun..

Mulai sekarang Tun usah ambil pusing kalau orang ramai mulai anggap dia orang biasaq saja yg trying to be different...

Inilah perangai anak anak menteri...selalu tak tau jaga nama mak bapa...

Anonymous said...

aku kecewa bila mereka yg jadi adik anak menteri buat mcm ini, apa dia ingat F1 , rakyat marhain juga kena bodoh.

Anonymous said...

kehkehkek, yg BERUK hitam berdemo ok pulak, ape punya bingai lah prncacai KITOL, hihihhihihihih, elok si KITOL itu kena ISA,

Anonymous said...

mungkin anak-anak dia betul!!!!

Anonymous said...

memeng anaak dia beeeetuuuuullll!!!!!