Thursday, July 14, 2011

Khalid Samad lebih Sayangkan Anwar Daripada Hadi

Rabu malam lebih kurang jam 8.15 debat secara terbuka di twitter semakin panas apabila soalan maut ditujukan kepada Khalid Samad yang merupakan Ahli Parlimen Shah Alam dari PAS.

Tujuan aku bertanyakan soalan kepada Khalid ialah untuk menguji sejauh mana kesetiaan beliau terhadap President PAS, Tuan Guru Dato' Seri Haji Abdul Hadi Awang.

Jangkaan aku sememanganya tepat... dimana jawapan yang diberikan oleh Khalid pasti memihak kepada DS Anwar Ibrahim..

Seperti biasa demi kepentingan politik... Khalid sanggup tikam belakang Hj Hadi dan pada masa yang sama cium tapak kaki Anwar.

Ini soalanya... "Soalan saya mudah YB.. Siapa pembohong Hj Hadi atau Anwar Ibrahim?"


Jawapan yang diberikan oleh Khalid...

"Hang tak faham jawapan, Dua dua cakap benar. Layanan berbeza pasal ada strategi. Slow betul puak UMNO ni."katanya..

Dan Ini pula bukti video pembohongan Anwar.. URL: http://youtu.be/nwvtFcagOw8


Khalid berbohong disini.... Khalid pertahankan Anwar sedangkan dia tahu bahawa Anwar bercakap bohong... Khalid subahat dengan Anwar untuk menutup pembohongan yang dilakukan oleh Anwar!

Dimana Hj Hadi nak letak muka? Siapa Ketua Khalid yang sebenarnya? Hj Hadi Atau Anwar? YB PAS cakap Anwar benar... sekaligus mempersendakan kenyataan Hadi?

Ini bukan kali pertama Khalid buat onar dalam PAS? Isu gereja juga mencalarkan maruah PAS! Pecat saja sipengkhianat ni!


Rakyat akan terus tertipu oleh syaitan yang bertopengkan manusia! Khalid terlupa bahawa rakyat bukannya bodoh dan bukan senang untuk ditipu... Apa khalid ingat dia boleh kencing merata rata?...

Yoooo bro... ini zaman 2011... Bukan zaman Sweet September lagi.... Zaman sekarang anak muda ada Ipad, Blackberry, Iphone dll.. Bukan macam zaman YB dulu cuma ada Public Phone saja...Kalau nak kencing sekali pun agak agak la...

Laporan Buletin Utama mengatakan percanggahan kenyataan antara Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim dan Presiden Pas, Hadi Awang berhubung layanan polis ketika Presiden Pas itu ditahan dalam himpunan haram Bersih 2.0

Kenyataan Anwar: Haji Hadi diheret... Hadi Haji dilayan teruk oleh polis...Haji Hadi dicampak dan berejam di dalam trak...

Kenyataan Haji Hadi: Tersenyum...dengan pertolongan Allah S.W.T.. Semua kita dibebaskan...Nak dihantar pula sampai ke rumah... Terima kasih banyak...LAYANAN YANG BAIK....

Di bawah hujah dari rakan rakan yang lain di twitter:



Banyak lagi hujah membanjiri laman sosial twitter aku... mempertikakan dimana letaknya perjuangan PAS yang dilihat seperti kuda tunggangan kepada DAP dan PKR? Aku pendekan ajelah... kalau nak cerita panjang lebar add aku di twitter http://twitter.com/brojinggo


Khalid akhiri salam aku dengan rasa tidak puas hati....  Aku pun tak puas hati dengan Khalid Samad! Beliau merupakan pimpinan PAS yang kononya memperjuangkan Islam... Tapi sanggup berbohong untuk menjilat Anwar! adakah pembohongan itu ajaran Islam?

2 comments:

tapir yg ensem said...

anwak tu bapak sgala pembohong...dia x bohong bile nk lubang kunyit je

hitch said...

ginilah khalid gereja....aku bukan nak cakap besar la...sbelum ko trun demo..aku dah mula berdemo dulu...!aku demo tahun 97..masa anwar pandikutty ke sack..aku kena sembur air kapur,aku kena asap pemedih mata...tapi aku x heran pun..sbb aku dah agak ini akan terjadi..!berani buat berani tanggung la....
lagi satu aku nak bgtau la...masa demo 97..aku tgok tian chua dan ezam paling depan dok tahan kereta sembur FRU...tapi dibelakang...puak2 dia dok pecahkan cermin EON bank dijalan tun perak..,tong sampah dibakar...ada yg sepahkan brg2 peniaga dijalan masjid india.....jadi x heran la kalo puak2 ko sekali lagi buat benda yg sama la....

kalo setakat dtg kat stadium merdeka..tapi kena acah sikit dgn polis..dah balik rumah.....xpayahlah nak gebang lebih...lebih baik ko jaga teloq anwar dari pecah....