Sunday, February 26, 2012

17 Ustaz Setan Bagi Kuliah Seks Dalam Bilik Hotel Pukul 3 Pagi!


Pukul 3 pagi bro... bukan 3 petang! Hebat Ustaz Setan PKR ni... Kalau beri ceramah dia lah orang yang paling baik dan alim sekali konon... Tapi bila dalam bilik hotel dia lah BAPAK SETAN!


Pemimpin PKR Ditangkap Khalwat Dengan Isteri Orang

Oleh IZRA ABD RAHMAN

PETALING JAYA: Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) ditangkap khalwat bersama seorang wanita dipercayai berstatus isteri orang di sebuah hotel di Kuantan, Pahang, awal pagi Sabtu.

Perkara ini disahkan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz.

Mohd Ghazali berkata sekumpulan pegawai penguatkuasa Jaip tiba di hotel berkenaan kira-kira pukul 3.10 pagi sebaik menerima panggilan telefon daripada suami wanita berkenaan.

"Suami dan rakan-rakannya yang sampai di situ (hotel) dulu, sebelum Jaip tiba di lokasi yang sama untuk tindakan selanjutnya," katanya ketika dihubungi mStar Online, Sabtu.

Menurut Mohd Ghazali sehingga pukul 7 petang tadi pemimpin PKR tersebut masih disoal siasat oleh Jaip.

Pemimpin PKR itu pernah menggelarkan Penasihat parti Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Imam Mahdi dan memegang jawatan penting dalam parti itu di peringkat negeri Selangor.

Bagaimanapun, menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dipercayai dihantar pemimpin tersebut kepada pimpinan dan ahli PKR yang lain, beliau menafikan tuduhan berkenaan.

Menurut SMS berkenaan, pemimpin itu mendakwa wujudnya salah faham akibat masalah keluarga yang dihadapi wanita tersebut.

Jelas beliau, wanita berkenaan menghadapi masalah rumah tangga dengan suaminya dan sering lari dari rumah namun beliau turut menasihatinya agar pulang.

17 comments:

Anonymous said...

Bro,

Berdosa jika kita membuka aib orang lain tak kira siapa pun dia. Bro siap letak nama lagi..sahih ke Ustaz Badrol Amin atau orang lain? Kena mohon maaf bro sebelum mati..sempat ke nak jumpa semua orang yang kita kutuk dan malukan dalam blog minta maaf sebelum mati..nanti kot kena cari diorang ni kat padang mahsyar..

Anonymous said...

org yg buat zina tu lagi berdosa berdosa bro! dh mmg sah pun Ustaz Badrol Amin, nk sorokan apa lg? sendiri buat sendiri tanggung la...

Anonymous said...

Pemimpin PKR, Badrul Amin yg pernah cakap mufti Perlis sbg bapak setan, yg prnh cakap Anwar Ibrahim Imam Mahdi, arini kene tngkap khalwat dgn istri org..
Maha Besar kuasa Mu Ya Allah...

ex PAS said...

Kalo dah surat rasmi dan kenyataan dikeluarkan sndri oleh timbalan pengarah JAIP kite nk kata apa lg? Tu smua alsan je ,kalo nk kaunseling dn nsihat prlu ke dlm suasana berduaan dlm blik shinga semalaman? Ostaddd oh ostadddd!!! Bini org pon ko main sapu je..

Anonymous said...

ISH kome ni... Ustad tu bagi kuliah pagi le.. Ada qiamullai .. Nak kena ada Amali sekali xbest le kalau teori je..

Anonymous said...

HAHAHAHAHA!

headbomb said...

xkanla xde picit picitan kan.. hehehe..

Anonymous said...

emm maaf saya mencelah...anda sudah pasti dan sudah dengar serta melihat ke ape yg diperkatakan itu??ataupun anda hanya mndengar dari buah mulut orang serta dari media2?? saya bukan hendak membela mana2 pihak....tetapi zaman sekarang banyak fitnahnya,,,tgulah di hari kiamat nnt iaitu dihari pembelaan..disitu lah kita tahu kesahihan setiap berita...time tu fitnah2 da x de,,,nk menyesal pon da tak guna jgk...

Anonymous said...

SORONG PAPAN...TARIK PAPAN
BUAH KERANJI ...DALAM PERAHU
SUROH MAKAN...OSTAD MAKAN
SUROH *MENGKAJI*...OSTAD LAGI TAHU

pukimaq said...

Sayangku lagilah berdosa sebab suka mengongkek bontot homo cun ni.

Anonymous said...

Masa dia diaibkan.., bukan main rancak keluarlah segala fatwa oleh pihak2 pencacai PKR (atau mungkin dari pencacai Pas jugak) : "Berdosa mengaibkan sesiapa...."

Masa Ostad ni dok membuka aib Najib, aib Mahathir, aib Dr. Asri, aib Mufti Harussani...; puak2 ni jugak yang terlopong keseronokan.., walhal teramat banyak perkara yg Ostad ni cakap adalah fitnah semata2..

Tidak kah kamu, wahai para pencacai PKR & Pas, merasai bahawasanya Allah sedang membuka aib2 pemimpin2 kamu agar mereka diTOLAK rakyat dari memimpin negara tercinta ini..??

worldLORD said...

Setan.....memang setan....mesti dah ada hubungan sulit..awal awal lagi....
Uztad tahi minyak...

Anonymous said...

kalu salah tetap salah tapi kalu join memfitnah lebih teruk dr berzina...so berpada lah sebelum berkata kata...jgn kita nak syer saham ke neraka pulak...kita tunggu dan lihat aje lah....apa nak heran...pemimpin dunia/ulama yg hebat pun ramai mati dibunuh dan dipenjara...

Anonymous said...

najib bunah altantunya ke anuar meliwat ke aku tak nampak dengan mata kepala aku sendiri begitu juga dengan ustaz badrul ni aku tak nampak!. kedua-kedua pihak ni ada satu pihak yang beria-ia nau takut dengan bayang-bayang sendiri, itu rahsia aku untuk pru 13.

Anonymous said...

ditangkap atau dicekup maknanya serupa; menjubur dan meliwat.

ustaz kaki seks, jelas amalkan ilmu songsang, bini sendiri ada, bini org pon disapu...ramai ustaz pas kena cekup kerana meluap-luap nafsu sarakah...lepas ni entah sapa pulak,,,inikah pejuang islam? layak digelar pejuang kote,,,ustaz tak reti malu tingkahlaku dan akhlak serupa sampah dilongkang.

macam mana hendak bagi dia hukum hudud pas ke hukum syariah yg dilaksana kerajaan sebagai pemerintah sekarang???

bila dah ramai ustaz pas sendiri dicekup khalwat, presiden pas kunci mulut, munkin sedang tunggu wahyu dari nabi pas nak bagi hukuman baru.

Anonymous said...

Orang pembangkang tak henti-henti serang Rosmah hanya kerana tak pakai tudung...fitnah beli cincin...fitnah tidor hotel dubai n bla bla...takpe pula buka aib orang ye...tapi bila kena pada Anwar china doll, mat sabu sapu bini org & Badrol Amin khalwat salah pula buka aib org...ish..ish..ish...double standard..tak BERSIH 2.0

Anonymous said...

ana call my lawyer,ana nk su ente org sume.ente org tngu la.....BAD

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates