Wednesday, September 26, 2012

1 Private Jet Dan Kisah 'Anwar Bapak Segala Kronisme Dan Nepotisme'




Kos menyewa jet eksekutif selama dua hari untuk membawa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim serta beberapa pemimpin pakatan pembangkang ke Labuan, Sabah pada pertengahan bulan ini adalah RM96,000 (AS$30,000).

Menurut sumber, kos tersebut meliputi semua caj termasuk bayaran juruterbang, jurutera dan perkhidmatan lain yang dikenakan Tjets Sdn. Bhd. (Tjets).

Difahamkan juga urusan tempahan jet berkenaan dilakukan oleh seorang individu dari Sarawak.

Terdahulu Anwar pusing cerita kata jet tersebut dipinjamkan oleh 'rakannya' dan tiada pembayaran dibuat oleh pihak beliau.

Isu tersebut menjadi bualan hangat di internet selepas orang kuat Anwar, Tian Chua memasukkan beberapa keping gambar di atas pesawat tersebut ke akuan twitternya.

Tian dalam reaksi awalnya mengaku pesawat tersebut disewa, bagaimanapun, Anwar dan anaknya Nurul Izzah menafikan sebaliknya kata Anwar jet tersebut ditaja oleh rakannya.

Inilah prinsip perjuangan untuk rakyat yang sering dilaungkan pembangkang. Tepuk dada tanya selera...

Ini baru terbongkar cerita private jet yang kita tahu, mungkin banyak lagi kemudahan dan bantuan yang Anwar berikan kepada kroni-kroninya... Jelaslah Anwar sentiasa memberi keselesaan kepada kroninya sejak dari dalam umno hinggalah ke pakatan jahanam!...

Inilah dia "BAPAK SEGALA KRONISME DAN NEPOTISME"

1 comments:

Anonymous said...

manusia ini sakit jiwa

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates