Friday, March 29, 2013

#Sodomy Gomo keluarkan Video Aksi Anwar Ibrahim Terkam Jantan! Liwat Tetap Liwat!!


Ko memang sial la Gomo... nak tunjuk-tunjuk lah sampai habis... nak simpan lagi buat apa?? hahaha! liwat jangan tak liwat Anwar woiiiii!


Bisu dan terus membisu itulah Anwar Bin Ibrahim ketua Umum Pakatan Pembangkang berhubung video yang didedahkan oleh Papa Gomo.

Sepanjang pendedahan oleh Papa Gomo mengenai video terbaru Anwar Ibrahim ini Gomo memerhatikan gelagat para penyokong Anwar Ibrahim yang beriya iya mempertahankan Anwar Ibrahim ketua mereka dengan bermacam macam alasan dan jawapan paling sadis pada Gomos etakat hari ini adalah jawapan dari mulut Pengarah Strategik PKR Rafizi Ramli yang menyatakan Anwar Ibrahim seorang yang peramah.

Gomo boleh terima jawapan dari Rafizi yang Anwar Ibrahim ini seorang yang peramah namun Gomo musykil bagaimana seorang yang berjawatan tinggi dalam parti iaitu Ketua Umum Pakatan Pembangkang dengan gelaran Dato Sri begitu peramah dengan seorang lelaki berpewatakan lembut duduk berdua duaan didalam sebuah bilik hotel dengan membahasakan diri sebagai "I" dan memanggil remaja tersebut sebagai "U".

Sehingga ke hari ini juga Anwar Ibrahim terus berdiam diri dalam isu ini walaupun asakkan dari rakyat Malaysia mahukan jawapan dari beliau untuk menjelaskan siapa remaja lelaki yang bersama beliau didalam bilik hotel. Malah rakyat juga ingin tahu atas kapasiti apa remaja lelaki tersebut berjumpa Dato Sri Anwar Ibrahim secara berdua didalam bilik hotel?

Apakah remaja lelaki tersebut yang merupakan seorang Mahasiswa berdua duaan dengan Anwar Ibrahim kerana mahu meminta bantuan Biasiswa? Ataupun Mahasiswa tersebut berjumpa Anwar Ibrahim untuk berbincang tentang PTPTN? Segala persoalan ini tidak dijawap oleh Dato Sri Anwar Ibrahim sehingga ke hari ini.

Sepertimana yang Gomo maklumkan sebelum ini Remaja lelaki berumur 19 tahun itu sudahpun Gomo temui pada bulan Febuari yang lalu dan mahasiswa tersebut mengakui LIWAT antara beliau dan Dato Sri Anwar Ibrahim adalah faktor suka sama suka yang mana pada tarikh tersebut mahasiswa itu diliwat pertama kali dalam sejarah hidup beliau.

Segala kronologi mengenai kejadian Anwar Ibrahim meliwat mahasiswa ini telah pun Gomo jelaskan sedikit sebanyak melalui artikel artikel di blog GOMO

2 comments:

Anonymous said...

Lagi banyak kau orang buat fitnah...lagi banyak orang yang menyokong pada DSAI. Itulah kebesaran Allah untuk menunjukkan kebenarannya. Lihat lah pada malam in i di Gombak, beribu2 orang datang memberi sokongan pada DSAI.

SELAMAT JALAN UMNO.....!!!!
POLOTIK FITNAH YG JIJIK YG DIJAJA OLEH UMNO AKAN MENYEBABKAN KAMU ORANG AKAN MENYESAL SEUMUR HIDUP.

HIDUP PAKATAN....HANCUR UMNO.

Observer said...

Hahah..tu kate2 org taksub..anwar tu bukan malaikat weyy...tolak tepi ke gay an die, die mane pdi mentadbir..