Saturday, March 30, 2013

#TolakPR - Skandal Chegubard Bersama Seorang Chia Bohsia Didedahkan!



I know what you did, Chegubard ashole! Ikuti pendedahan dari blog Rezzqin Hill -Mostly komennya berkisarkan andai Chegubard menjadi calon pada PRU 13 akan datang maka dia perlu 'membersihkan' dirinya mulai sekarang dan juga komen-komen yang mengharapkan Chegubard tidak mengabaikan tanggungjawabnya terhadap isteri dan anak-anak.

Sesuatu yang pelik apabila membaca komen-komen sedemikian rupa. Admin cuba selidik dan menyelidik apa sebenarnya yang berlaku.Jawapan yang admin temui amat memeranjatkan. Perkara ini diberitahu sendiri oleh budak yang bersama dari awal perjuangan Chegubard dalam kancah politik sehingga ke hari ini. Pendedahan ini dibuat kerana beliau kecewa dengan sikap Chegubard yang semakin tak keruan melayan nafsu serakahnya. Percaya ataupun tidak, hal ini benar-benar berlaku di dalam group Solidariti Anak Muda M'sia (SAMM).

Chegubard mempunyai hubungan skandal dengan girlfriend (Gf) 'anak buahnya' dari kalangan ahli SAMM sendiri. Amat memeranjatkan apabila sumber Admin memberitahu bahawa dalam diam Chegubard menjalinkan hubungan geli-geli dengan salah seorang Gf orang kanannya yang tidak mengetahui akan hal tersebut.

Ada kalangan pemimpin dari dalam PR juga mengambil kesempatan dengan mengadakan hubungan seks bersama budak-budak perempuan dari SAMM yang rata-rata pelajar pusat pengajian tinggi. Perkara ini disahkan sendiri oleh sumber pertama Admin yang merupakan pengikut setia Chegubard dan individu yang bertanggungjawab menaikkan Chegubard ke tahap ini.


Ikuti lagi sambungan kisah Chegubard 'tibai' Gf sahabat baiknya yang bernama .......

4 comments:

Anonymous said...

x abis2 dgn fitnah lucah..smoga laknat Allah keatas km..

Anonymous said...

mana ada lucah.. tah apa-apa tah puak pembangang ni!

Anonymous said...

Kalau ak ckp mesti org kenakan ak..tp ak mcm tau je cite ni..sbb ex-gf ak penah kena..ak penah bukak henset ex-gf ak (masa tu gf la) n ak jumpa chat history antara chegubard n "org kanan" dia.. mmg penuh dgn adegan berahi..ak blh post kalau korg nk baca chat history tu tp ak xnk malukan org..ak cuma mintak dia mengaku silap dia n sampai sekarang dia masih mendiamkan diri..atas pentas politik pumpang2 tp kat belakang.... mmg kalau ak jumpa mamat ni ak bagi cukup2.. ak berani bersumpah kalau ada y kate ak tipu..sbb ak ada bukti dan ak ada gambr..

nasrul987 said...

x habis2 org pembangkang keja nak doakan buruk kat org bukan nak doakan yg baik silap2 dia yg dilaknat Allah dulu