Saturday, May 25, 2013

8 Panorama YBM Khairy Jamaluddin @ #FestivalBelia13



Panorama YB Khairy Jamaluddin Menteri Belia dan Sukan Malaysia semasa di 4D Stop Over by KJ http://youtu.be/urvjg8-U3AU

8 comments:

Labu8455 said...

Tak nampak pun muka cina - dia orang lebih gemar menghadiri majlis provokasi apatah lagi kalau turut disediakan hidangan kerbau pendek

Anonymous said...

Klu nk tunjuk hebat depan tv @ paper cina mmg tk minat..itu semua nk glamor je..lepas tu perabih duit rakyat..

Anonymous said...

perabh duit rakyat???...mcm la kerajaan selangor xwat program utk belia...yg tu xperabih duit rakyat ke????bodo nye la komen anon kt atas nie....ptt la xdpt nk perintah malaysia....fungsi n peranan kerajaan pn xtau...aku nie kje pbt kt selangor...mcm2 program belia kite wat bawah pebt n mcm2 lg (spies, gems etc)...tu sume gune duit rakyat utk wat program tu tau...bukan duit nuar or azmin or khalid berahim....

Anonymous said...

Apa ke fungsinye buang duit naik motor ramai buat sesak jalan je..patut ajak belia ni pergi ke rumah2 anak yatim org tua2 tunjukkan belia malaysia ni menghargai golongan tersebut atau pun pergi join perhimpunan suara rakyat ke ada la faedahnya..aku pun kerja kat pbt jg kat negeri bn perintah tp tk de le nk buat benda2 membazir tu..

Anonymous said...

Dh dapat permit ke konvoi tu?

Anonymous said...

pegi rumah anak yatim...idea bagus....tapi jgn pulak membazir kat perempuandoll yaa

semak jln...tertib aje...tak nampak pulak dia org berdemo menjerit melalak kat jln..putrajaya tukan kawasan tenang..dengki yaaa tak dpt jajah
Kat stadium dulu tu lagi menyemak..parah mcm hang aje guna jln tu...

takut yaaa..anak muda belia dgr ceramah agama berbaik baik..takut yaaaa tak boleh perbodohkan anak muda lagi..

Anonymous said...

non..bagus ajak anak anak muda pegi rumah anak yatim...tapi rasanya mcm lawakje bunyinya

Jgn ajak anak anak kita pegi demo yaa....menjerit jerit...takut nanti anak kita lebih hebat dr kita..
Kitakan yg ajar...apatu..BAPAK BO.....sambung sendiri yaaaaa

Anonymous said...

Demo demo jg..amal pun buat jg..kita kena pelbagai cara utk mendekati rakyat baru seronok hidup ni..tk kn nk jd mat skima..boring le sikit2 perkauman sikit2 rasis..contoh kat atas tu ingatkan mat rempit berkurang rupanya makin bertambah..anak2 melayu pulak tu..comon man!!! Satu je nk pesan, ingat pr mewakili 52% rakyat malaysia yg akil baligh..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates