Wednesday, March 18, 2009

KONSPIRASI!



Saya Tidak Bersalah - KJ

Calon Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin berkata beliau menghormati keputusan Lembaga Disiplin Umno walaupun "saya tidak bersalah"

Dalam reaksinya, ahli Parlimen Rembau itu berkata, apa yang penting, walaupun didapati bersalah, beliau hanya diberi amaran dan dibenarkan bertanding.

"Saya masih boleh bertanding (jawatan ketua Pemuda Umno)," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.

Bagaimanapun, Khairy mendakwa terdapat agenda untuk menghalangnya daripada bertanding jawatan ketua Pemuda Umno hujung bulan ini.

"Saya tahu terdapat agenda tersebut, tetapi saya tidak tahu siapa yang bertanggunggung dan mengapa mereka berbuat demikian.

"Saya tetap tidak bersalah," tambahnya.

Menurutnya, beliau telah memberi penjelasan kepada lembaga disiplin.

Bagaimanapun, katanya, beliau menghormati keputusan yang dibuat oleh lembaga tersebut.

Nota BJ : KONSPIRASI!

GURINDAM YANG DINYANYIKAN OLEH PEMBANGKANG TERSEBUT SUDAH CUKUP MEMBUKTIKAN REALITI SEBENAR, AGENDA POLITIK PEMBANGKANG SEDANG CUBA MEMECAH BELAHKAN UMNO, MELALUI SUMBER YANG BJ TERIMA… PARTI PEMBANGKANGLAH YANG TELAH BANYAK MEMBUAT LAPORAN TERSEBUT , IA SEPERTI TELAH DIRANCANG OLEH PIHAK-PIHAK TERTENTU UNTUK MENYEKAT KJ DARI BERTANDING SEBAGAI KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA...

KJ MERUPAKAN PEJUANG BANGSA YANG TELAH BANYAK MENEMPUH DUGAAN DAN MENGHARUNGI BANYAK RINTANGAN UNTUK TERUS BERADA DI LANDASAN PERJUANGAN, NAMUN HARAPAN RAMAI PENYOKONG KJ AGAR KJ TERUS BERJUANG DAN ANGGAPLAH INI SEBAGAI SATU WADAH PERJUANGAN YANG PAHIT DAN PERLU DITEMPUHI OLEH SEMUA PEJUANG.

KAMI TEAM SETIAKAWAN BLOGGERS SENTIASA MEMBERIKAN SOKONGAN PADU KEPADA YB KJ, SEMANGAT KAMI TIDAK MUDAH PUDAR DAN LUNTUR BIAR APA JUA HALANGAN DAN RINTANGAN YANG MENDATANG...

SALAM SETIAKAWAN

SALAM PERJUANGAN

BJ

4 comments:

Jumayatara said...

UMNO Dulu, kini dan selamanya rasuah.Jangan campak diri anda ke dalam kebinasaan. Selamat kan diri dan keluarga anda ...keluar dan bubar UMNO.



Say No to "Oral Sex". Respect your Wife.

mantra-indeeptots said...

Saya tak bersalah dan saya beri rasuah... Oleh yang demikian dosa saya kecil walaupun banyak.

Undilah saya sebagai Ketua Pemuda yang terbukti memberi rasuah...

Ali Abdullah said...

Salam bro,

Wah, wajah baru nampaknya blog ni bro.. mengancam gak. heheh..

Dalam pemilihan calon di Perhimpunan Agung Umno, banyak tuduhan demi tuduhan dilemparkan. Ketika ini ramai yang cuba untuk menonjol diri siapa yang lebih layak. Tidak mustahil jika ada pemimpin seperti KJ dan lain2 turut dituduh dengan amalan politik wang oleh mereka yang lebih menyukai pemimpin pilihan mereka untuk berdiri selesa di tempat yang dipertandingkan.

Unknown said...

Tok Mudim daqh sunat ke belum?

Aik... Kak Jijah nak mempopularkan diri nampak.

Terima kasih apai komen yang membanggakan... saya hargai..