Friday, April 3, 2009

Terima Kasih Pak Lah...

Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan isteri, Datin Seri Jeanne Abdullah bergambar bersama-sama dengan staf di kediaman rasmi beliau di Putrajaya, semalam.


Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi yang juga Menteri Pertahanan melambai pada majlis perpisahan di kementerian tersebut, semalam.


Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi meninggalkan Istana Negara sekitar 11 pagi semalam selepas menghadap Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin bagi memohon perkenan baginda berhubung dengan peletakan jawatan beliau sebagai Perdana Menteri.

Perdana Menteri yang juga Menteri Pertahanan, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi diarak pada majlis perpisahan di Kementerian Pertahanan, semalam.




Perdana Menteri yang juga Menteri Pertahanan, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi menerima tabik hormat pada majlis perpisahan di Kementerian Pertahanan, semalam.

Perdana Menteri yang juga Menteri Pertahanan, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi diarak pada majlis perpisahan di Kementerian Pertahanan, semalam.

Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi yang juga Menteri Pertahanan memeriksa perbarisan kawalan kehormat Rejimen Askar Melayu Diraja yang diketuai Mejar Norhisyam Kamar sebaik tiba untuk diraikan pada majlis perpisahan di sini, semalam. --fotoBERNAMA


Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan isteri Datin Seri Jeanne Abdullah ketika tiba pada majlis makan tengah hari di Seri Perdana di sini, semalam. -- fotoBERNAMA


Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan isteri Datin Seri Jeanne Abdullah bersalaman dengan sebahagian tetamu yang menghadiri majlis makan tengah hari di Seri Perdana di Putrajaya, semalam. -- fotoBERNAMA

No comments: