Thursday, September 17, 2009

Program berbuka puasa dengan KJFC meriah

Bertempat di Equestrian Centre, Mt Kiara semalam. KJFC telah mengadakan majlis berbuka puasa dengan ahli KJ FC seluruh Malaysia .

Tetamu kehormat yang di undang adalah Khairy Jamaluddin , Ketua Pemuda UMNO Malaysia merangkap ahli Parlimen Rembau serta Pengerusi Pemuda BN. Majlis yang dihadiri oleh dua ratus lebih ahli KJFC (Khairy Jamaluddin Fan club) berjalan dalam suasana yang meriah tanpa protocol . Majlis bermula dengan Berbuka Puasa , Solat Maghrib , ucapan dari Presiden KJFC, Sdr Norhisham yang dikenali dengan Bro Jinggo dan kemudian ucapan Khairy Jamaluddin serta sesi soal jawab yang hangat,

Banyak soalan soalan yang telah ditanya dan di jawab oleh Khairy Jamaluddin secara spontan.Khairy menghabiskan masa selama dua jam untuk menjawab semua sialan yang diajukan kepada beliau.

Khairy yang menyatakan bahawa belia tidak langsung terlibat denga penubuhan KJFC dan langsung tidak terlibat dalam pengajuran majlis berbuka puasa ini merasa kekok juga apabila dijemput oleh Presiden FC kerana sebelum ini beliau tidak pernah menyangkakan bahawa ahli Politik juga ada Fan club, atas usaha beberapa individu, Fan club ini berjaya ditubuhkan. Setahu beliau sebelum ini hanya artis sahaja yang mempunyai Fan Club. Walaubagaimana beliau mengucapkan syabas kepada pengajur dan kepada mereka yang berjaya menubuhkan Fan club ini dan berharap ianya akan menjadi acara tahunan kerana bagi beliau ini adalah satu perjaumpaan yang baik kerana dengan perjumpaan ini beliau telah berkesempatan bertemu dengan mereka dari kumpuklan sasar yang baru yang belu beliau ketemui sebelum ini,. dari kumpulan siber.

Ramai juga bloggers yang hadir dan kumpulan yang hadir ini adalah kumpulan yang bersemangat One Malaysia terdiri dari tiga kaum Cina Melayu dan India. Program ini bolehlah disifatkan satu kejayaan kepada KJFC dan ini adalah merupakan program yang pertama di anjurkan oleh mereka. Majlis diakhiri dengan sesi bergambar pada jam 10.30 malam.

Untuk menjadi ahli KJFC sila klik disini http://www.facebook.com/group.php?gid=134165467813&ref=nf



























No comments: