Wednesday, January 6, 2010

KJFC Online Membership Registration ...




Salam
Kami bagi pihak pentadbir dan penggerak KJFC mengucapkan setinggi tinggi terima kasih diatas sokongan dan kunjungan anda semua di laman Facebook KJFC. Pihak Kami telah menerima maklumbalas yang begitu menggalakkan berhubung dengan penubuhan KJFC di platfom Facebook ini… Sehubung dengan itu, untuk memudahkan lagi... pihak kami menyalurkan maklumat tentang program program yang bakal kami adakan, rakan rakan Facebook group KJFC perlulah mendaftar dilaman web rasmi kami http://www.kjfanclub.com atau terus ke link http://www.kjfanclub.com/?page_id=108


Kami juga mengalu-alukan sebarang komen atau cadangan bagi memperbaiki kelemahan KJFC supaya akan memberi lebih manfaat lagi kepada semua ahli di masa hadapan. Sekiranya ada kekurangan, kami di KJFC, ingin memohon berbanyak maaf dan seharusnya kami akan berusaha untuk buat yang terbaik dimasa hadapan..

Terima kasih.

3 comments:

Anonymous said...

Salam, saya ni peyokong kuat umno, tapi saya takkan sesekali mendaftar diri menjadi ahli KJFC, saya kenal siapa hamba allah ni...jgn sesekali dia nak menjadi ketua kepada kami..jgn jadi ketam mengajar anaknya berjalan lurus sedangkan dia sendiri berjalan senget.

Salem said...

hahaha... terpulanglah kpd saudara, bg saya i cuma hanya fan club. tak ada salahnya..bg saya dia adalah ketua pemuda kami. Ketua Pemuda Umno Malaysia.. saya sokong!

Anonymous said...

Semoga KJFC sentiasa dirahmati dan diberkati Allah SWT, Amin.