Monday, July 4, 2011

Sidang Akbar Perhimpunan PATRIOT Menyelamatkan Nagara


PATRIOT menjunjung Titah Khas Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong dimana apa juga tuntutan demokrasi dalam usaha menyuburkan demokrasi tidak akan membawa kemusnahan kepada Negara dan tidak terikut-ikut dengan amalan negara-negara luar. Sebagai rakyat Malaysia yang bertanggungjawab, PATRIOT akan patuh dan mentaati Titah Khas tersebut dan mendesak kepada penganjur Perhimpunan Haram turut sama mentaatinya.

PATRIOT diwujudkan untuk menzahirkan seramai mungkin majority senyap rakyat Malaysia yang menentang sebarang gerakan yang boleh menjerumuskan Negara dalam keadaan anarki, menjejaskan nama baik Negara, mendatangkan kerugian kepada rakyat dan merosakkan ekonomi Negara.

Kita akan akur dengan Titah Khas Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Yang Dipertuan Agong, tetapi kami member amaran sekiranya Ambiga ingkar terhadap Titah ini dan meneruskan Perhimpunan Hara mini, kami tidak akan teragak agak untuk mengumpulkan seramai mungkin PATRIOT bagi berhadapan dengan Ambiga dan konco-konconya yang secara terang-terang tidak menghormati Institusi Raja-raja Melayu dan menderhaka Titah Tuanku.

PATRIOT juga mendesak pihak Polis agar tidak teragak-agak lagi menahan sesiapa sahaja yang ingkar dengan Titah Khas Tuanku ini. Sekiranya pihak Polis gagal bertindak, pihak Tentera juga tidak bertindak, maka jangan salahkan rakyat yang setia kepada Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong bertindak membela tanahair yang tercinta ini.

http://patriotmalaysia.blogspot.com/

2 comments:

Anonymous said...

Gua sokong

Anonymous said...

ketuanan melayu dipertahankan, sbgai lesen besaq nak perbodohkan orang melayu,merampas tanah org melayu,mnjuai tanah pada cukong,dan mmikirkan perot kroni2 saje..bangsa melayu yg diperbohkan(YG BODOH SGT2), cukuplah...apa yg kau dpt memilih pemimpin yg tamak pada harta???apa kelebihan yg kau dpt pd zaman sekarang??ada kad bumiputra utk dpt diskaun smua perbelanjaan korang??? kah.kah..bodoh punya melayu..diperbodohkan dgn slogan "ketuanan melayu", kerana melayu pantang dgr "melayu ditindas".hasutan perkauman selalu dimainkn oleh pemimpin UMNO yg zalim..jgn tipu la melayu bodoh yg mnyokong pemimpin UMno ni langsung tak merungut pasal kenaikan harga brg dan minyak...-melayu Islam yg slalu berfikir-