Saturday, June 22, 2013

Video - Peserta #BlackOut505 Pukul Anggota DBKL


Kejadian berpunca dari kerakusan Angkatan Anak Muda Keadilan (AMK)... dimana Timbalan Ketua Penerangan Angkatan Muda Keadilan (AMK), Rozan Azen Mat Rasip yang bertindak membuat provokasi telah menyebabkan keadaan menjadi tidak terkawal.

Rozan menggunakan pembesar suara ((loud hailer) sambil melaungkan perkataan Hidup Rakyat dan Bangkit Rakyat. Sejurus selepas itu, kumpulan tersebut mula meninggikan suara ada di kalangan mereka mula melemparkan botol minuman kepada pegawai tersebut.

Bagi mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini, seorang pegawai polis yang kebetulan berada di tempat kejadian telah menarik dua orang pegawai tersebut untuk keluar dari kumpulan tersebut.

Namun ia jelas tidak memuaskan hati para penyokong pakatan pembangkang itu, apabila di sepanjang jalan keluar bajunya ditarik sambil dilemparkan dengan kata-kata kesat dan caci maki. Ketika sampai di tepi padang, seorang penyokong pakatan pembangkang telah bertindak menyerang pegawai tersebut dengan mengetuk kepala dan menendang belakangnya.

Saksikan video dibawah...

http://youtu.be/vs4se7unQE8

3 comments:

Anonymous said...

kikiki awat bodo sangat pegawai dbkl tu..da tau ramai musuh watpa nak cari pasal..alhamdulillah syukur la xmati,..tq najib

Anonymous said...

Di kala kita bersyukur dengan keamanan dan kesejahteraan dalam negara ada puak yang terlalu nipis imannya dan cetek akalnya...berhimpun haram untuk tujuan yang tak pasti...hanya kerana dihasut Islam dan Iman dibuang begitu sahaja....`

Anonymous said...


Jom follow blog ni:

Najib dan Twitter 


Bagaimana Penjenayah di Belasah