Sunday, April 26, 2020

Menangis Di Baling Kedah, Ebit Lew Bangkit Salur Bantuan!





Jika pihak tertentu yang tidak berpuas hati dengan Ebit Lew merasakan dia sudah menang, nampaknya tanggapan itu salah selepas kita dapat lihat seluruh rakyat Malaysia menyokong usaha murni Ebit Lew.

Terima kasih kerana bersama Bro Jinggo Channel, mohon [SUBSCRIBE] Channel YouTube ini untuk mengikuti lebih banyak video menarik di masa akan datang! Jika anda menyukai berita ini mohon [LIKE] dan [SHARE] sebagai tanda sokongan anda. Sokongan anda amat hargai. Terima kasih.

https://www.youtube.com/c/BroJinggo

3 comments:

Anonymous said...

Tahniah Anwar pun dah matang menjawab isu Rohingya dan isu lain dlm FB setiap persoalan dijawab dengan nada biashe biashe...Cuma lepas ni kena tanya Bang Non mengenai PATI China yang tidak ikeluar dari Malaysia apa Bang Non jawab di FB nanti..!?

Bang Non jawab Bukan retorik bodoh lagi...

Makin tenggelam atok kitee.!!

Mmm Kedah lagii.. pegawai VVIP Kedah mana skg ni..!? Harap VVIP tu mungkin jauh duk KL koott..!!

dan ....

Pendakwah terkenal, Ebit Lew mengesahkan khidmatnya bagi membantu orang tidak berkemampuan tidak lagi akan dilakukan secara langsung.

Ebit Lew berkata, pendirian itu diambil selepas dipanggil ke Bukit Aman hari ini, bagi memberi keterangan berhubung laporan beberapa pihak yang mempertikaikan khidmat bantuannya yang tular di media sosial. Persoalan kenapa bila kecoh kat Kedah tetiba pulis bertindak... sebelom ni ok jerr

macam ada yg tak kena dan ada yang panas bontot yerr...!!!?

Kalah kan terus budak tu dalam pemilihan parti nanti, sebelum kejadian di Kedah tak ade pun kecoh kepoh ada amik gambar video suma orang ok ajer...

bila kat berlaku kat Kedah macam macam kau orang kutuk fithan hukum siap bawak hadis lagi....

Yang dia orang panas bontot kenapa..

Kalah lan budak dan kunco kunco dalam pemilihan parti budak tu.. maka hapuslah legasi tak guna ini

kesian Tun makin lama makin tenggelam dan dilupakan...kalah kan aje la legasi ni...!

saya ulanggg..!!!

Anonymous said...

Selepas beberapa ketika terkejut dengan pengumuman PR RM250 billion, duit dari simpanan tunai kerajaan berjumlah lebih 2 trillion ada yang dengan tiada rasa malu mengaku pakej ransangan yang diumum oleh MY adalah hasil reformasi yang dibuat kerajaan PH sejak 2 tahun lalu. Ada juga yang kata adalah jasa kerajaan PH yang menyimpan wang dan macam2 lagi.

Berapa tebal agaknya kulit muka mereka sehingga tidak rasa malu mengakui jasa kerajaan mereka sedangkan selama 22 bulan hanya mengenceng rakyat. PM7i pun tanpa segan silu dan rasa malu mengaku selama 22 tahun beliau mengumpul simpanan tunai kerajaan berjumlah 1.9 trillion.

Ini adalah jasa Pak Lah dan DS Najib yang diiktiraf sebagai antara 10 orang menteri kewangan terbaik Asia. Hanya 9 tahun mampu membuat simpanan lebih 2 trillion.

Persoalannya,

Adakah PM7 tak tau ada simpanan tunai lebih 2 trillion?

Adakah menteri kewangan @ LGE tak tau ada simpanan tunai lebih 2 trillion?

Adakah Gabenor Bank Negara tak tau ada simpanan tunai lebih 2 trillion?

Sudah tentu mereka tau. Tetapi kenapa mereka war2kan kepada rakyat kerajaan tak ada duit dan nak muflis?

Tidak lain tidak bukan adalah hanya untuk menipu rakyat supaya percaya DS Najib adalah penyamun, pencuri dan perompak.

Selama 22 bulan mereka menipu rakyat dan memfitnah DS Najib. Selama 22 bulan mereka menganiaya rakyat dengan memberhentikan berpuluh-piluh ribu orang yang menyebabkan mereka kehilangan pendapatan dan menjejaskan keluarga mereka.

Akhirnya mereka terperangkap dengan penipuan, fitnah dan tuduhan palsu mereka sendiri sehingga Pas pun dituduh terima 90juta duit umno Pas mintak bukti tapi sampai sekarang sepi mcm tanah perkuburan.
.
Ingatkan panas sampai ke petang rupanya hujan ditengah hari. Dengan berlakunya wabak civid19 Allah tunjukkan penipuan mereka terhadap rakyat, penganiayaan terhadap rakyat dan tarik balik kuasa yang diberi.

Masih adakah rakyat yang percaya dengan penipu2 yang tidk tau malu ini yang suka ambil kredit dari hasil titik peluh orang lain yang dianiaya.

Anonymous said...

kpd yang masih percaya pd pakatan hancing ....memang bodoh sejak 7 keturunan....