Sunday, May 24, 2020

YB Khairy Jamaluddin Belanja Lagu Raya | Suasana Hari Raya (Cover)







Istimewa lagu raya dari YB KJ dan family.. 


Terima kasih kerana bersama Bro Jinggo Channel, mohon [SUBSCRIBE] serta tekan butang [Notification] untuk mengikuti lebih banyak video menarik di masa akan datang! Jika anda menyukai berita ini mohon [LIKE] dan [SHARE] sebagai tanda sokongan anda. Sokongan anda amat hargai. Terima kasih.  


Social Media:

3 comments:

Anonymous said...

Lupakan’ sahaja PRK Chini, Umno beritahu PH.

Kami mahu majority 20K spt di Tg Piai. Sekiranya tidak capai majority 15K, PN dikira 'kalah' dalam pencapaian yang disasarkan.

PRK DUN Chini, Pahang bakal diadakan berikutan kematian penyandang kerusi itu 2 minggu lepas.

Seorang ahli Majlis Tertinggi Umno menggesa Pakatan Harapan (PH) supaya tidak bertanding dalam pilihan raya kecil (PRK) Chini di Pahang bulan depan berikutan pencapaiannya yang lemah di Dewan Undangan Negeri (DUN) itu pada pilihan raya umum 2018.
Mohd Sharkar Shamsuddin berkata, kerusi itu dimenangi oleh calon Barisan Nasional (BN) dengan majoriti 4,622 undi dalam pertandingan 3 penjuru melibatkan PAS dan PH, yang berjaya memperolehi hanya lebih 1,000 undi atau 6% daripada jumlah undi.
Beliau berkata, dalam keadaan BN kini bekerjasama dengan PAS, keputusan PRK itu kelak “sudah hampir pasti”.

Anonymous said...

Terkini Bossku tunggu masa untuk dibebaskan dari pertuduhan 1 MDB

Tunggu masa untuk dibebaskan dari pertuduhan fitnah jijik.. di USA ada VVIP Malaysia sudah membayar sejumlah wang pada Peguam Lorreta Lynch dlm kes DOJ dan Yayasn Soros untuk memulakan fitnah dari USA, kemudian di sambut oleh News Straits Times Singapore utk spinn lagi dan baru di sambut pula oleh media walaun unta dng terkinja kinja riuh rendah sahut menyahut oleh DAP PKR dan sang fitnah jijik lidah bercabang.

Begitu lah kitaran pusat fitnah kerajaan Malaysia yg berpusat di Singapork

Udin said...

Wow you the people with no integrity. You say one thing you do other things