POLITIK HARIAN: Perhimpunan Haram Bersih 2.0 Bertukar Ke Shah Alam

Friday, July 8, 2011

Perhimpunan Haram Bersih 2.0 Bertukar Ke Shah Alam

Perhimpunan haram BERSIH esok sudah bertukar tempat ke Stadium Melawati, Shah Alam.

Namun demi maruah dan sebagai langkah berjaga-jaga. Esok 9/7 jam 10am, PATRIOT tetap akan berarak dari KFC Jalan Bukit Bintang ke Stadium Merdeka.

Kepada rakyat Malaysia yang cintakan tanahair, ayuh bangkit bersama kami!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 comments:

Semut Hitam said...

Hah! Boleh pulak??? Sebelum ni diorang sibuk kata tak boleh?

http://semuthitam80.blogspot.com/2011/07/mesti-baca-khalid-gagap-buktikan-ambiga.html

Anonymous said...

Perangai keling biase la, cakap berbelit2...

Anonymous said...

nie sume menyusahkn... ape korang xleh ke idup jer cam biase.. bgn pg g keje.. ptg lek keje.. ujung mggu luangkn mase ngan keluarge... susah sgt ke... bodoh laa perhimpunan nie.. sebab korang2 yg bodoh sgt laa yg menjadikan jln jem.. aku nak g buat keje pon payah... kimak tul...

Anonymous said...

erm..nie lah manusia zaman sekarang,makin tinggi2 bljr makin x pndai....e2 pn x leh fikir ka.... law ada pr0b skali pn bincang secara elok, bukan bt perhimpunan haram... nie negara malaysia bukan negara luar yg suka bt tunjuk perasaan.... jgn jadi b0do lah.... dgn bt perhimpunan haram 2 bkn mendatang ktn hasil yg baik,ini menyebabkan 0rg lain susah.... lu fikir lah sendiri...

Mr Lonely said...

nice blog... have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...