Saturday, July 9, 2011

Perhimpunan Haram Bersih 99 Peratus Melayu Ditahan!

Perhimpunan haram Bersih menyaksikan 99% orang yang ditangkap adalah orang melayu yang datang dari luar bandar. Persoalnya dimana orang bukan melayu? ..

Ini bukan kenyataan rasis tapi adalah peringatan kepada orang melayu PAS dan PKR yang dijadikan alat oleh Ambiga bangsat!

DAP peralatkan bangsa melayu untuk agenda tertentu mereka! Sedarlah melayu! Jangan diperlatakan oleh komunis jahanam!

Jangan sampai jadi hamba di negara sendiri..menang sorak kampung tergadai..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

said said...

tak slah tun M kata hari tu....pemimpin beragama islam mudah di pengaruh....
begitu jua ngan bangsa melayu....

hasimah60 said...

"Tidak hilang Melayu di dunia"kata Hang Tuah.Kata Tun Mahathir pula'Apa guna Melayu di dunia kalau ada pun Melayu yang tidak ada kualiti" Tengok sahaja perhimpunan hari ini,99% orang melayu.Bak kata paderi mat Salleh pula"Islam is the best religion but it's followers are the WORST!! Saya malu dengan orang melayu,bangsa saya sendiri.Bangsa kebajikan,bangsa malas,bangsa tidak ada jati diri dan bangsa tidak ada maruah.

arab said...

tulah....ramai yang tak sedar.... perhatikan ape yang dimohon oleh S. Ambiga.... semua nyer adalah usaha untuk menidakkan syariah islam di bumi melayu....tengok yang sokong pun org melayu....cina india berpeluk tubuh...

arab said...

pe lagi yang nak dilatakan. pemimpin pas...adui dah boleh buang serban tu.. x boleh pikir ke...takkan kerana politik agama nak di jualkan....pikir lah...