POLITIK HARIAN: Terkini Bersih 2.0 Pelajar Ditahan

Saturday, July 9, 2011

Terkini Bersih 2.0 Pelajar Ditahan

Rupa rupanya Bersih 2.0 memperalatkan pelajar sekolah di seluruh negara...

Terkini Polis menahan sekumpulan pelajar berhampiran hentian Putra The Mall.

Mereka didapati membawa baju dan logo Bersih.

Inilah taktik kotor Pakatan Haram Bersih yang akan melakukan apa sahaja demi untuk mengadakan perhimpunan haram yang tidak berfaedah dan membuang masa ini.

Kepada Ibu Bapa kepada pelajar pelajar ini sila ambil anak anda di balai polis Bukit Aman.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

16 comments:

Anonymous said...

peralat kepala butuh engkau

Anonymous said...

Anon 10:36AM.

Apa? Butuh? Kepala butuh hang, bodoh macam lembu..tak ada akai.

Anonymous said...

Kalau bukan diperalat ape lg bahasa yg sesuai digunakan?...adakah tugas seorang pelajar sekolah adalah untuk menentang kerajaan?..ape yg kerajaan x bagi kat pelajar skolah smpai x puas hati sebegini rupa....BODOH!!!

Anonymous said...

diperlembukan adalah ayat yg paling sesuai...sbb tu anon tu marah sbb korang x samakan dia dgn lembu kahkahkahkah

Anonymous said...

yang mengarahkan demo ni si hindu HARBI!!yang menjadi lembu si melayu yang bodoh!!

ipoh marley

Anonymous said...

bodoh 2.0

budak sekolah said...

apa salah ke budak tu nak bawa baju bersih?
ready utk tgk bola kat bukit jalil sbb nak bagi sokongan kat bola sepak msia.
x boleh ke?
kalau mcm tu, baik tahan je sape yg bwk + pakai baju jersey kuning (bersih) msia tu..
=)

Anonymous said...

bersih menyusahkan orang je. aihh -.-'

to ipoh marley said...

sdp2 je panggil org kafir harbi kan?
ooo...
mknanya negara ni bukan negara islam la kan sbb org2 kafir dia x dilindungi pemerintah yg ikut undang2 islam la kan?
ye la, kita kan ikut undang2 british...

Anonymous said...

Bodoh bangang je tuh...aku baru lpas bukak tv 1. kebanyakan pelajar tuh tak tau pun sbb apa nak buat perhimpunan.. smalam aku g amek adik awek aku (sekolah di rahsiakan), dorang didedahkan dengan perkara2 macam benci kerajaan atau tentang politik2 kotor nih. yang buat benda nih cikgu2 sekolah tu. smalam aku dengar adik beradik ni punya sembang.

Anonymous said...

tak payah la nak buat modal citer konon2 nak tgk bola lah..konon2 kerajaan bodo la sbb baju pon jadi hal? dasar bodo punya penghianat bangsa..dah terang2 kat situ tempat bahaya tak boleh kumpul..tv, paper suma dah bagi amaran pegi situ jugak buat ape?kensel je la dulu bola ke telo pak hang ke bodo..ee bodo betul la ..mak pak mana yg bodo sgt tak tau anak gi mana masa2 tgh keaadan gawat camni? haram jadah buat anak pandai jaga anak tak pandai..dasar nak jadi kuli kapir seumur hidup

Anonymous said...

mslhny... Org yg kat situ xda wt prhimpunan pa pown lg.. Yg polis sbuk dok tngkp org npe? Org dok kat masjid pown nk halau.. Bodoh x bodoh??!! Huh!! Rosak... Rosak...!

Anonymous said...

bodo . .. Bukan berSih yg x bg buka kedai. . . dh polis ttup jln. . Mmpos org lain nak buka kedai. . .jgn tuduh sebarangan. . .err.. Yang mnjadi lembu si melayu yang bodo??? Yg ckp pon sma la bodo kan. . Huhu

Anonymous said...

Kafir harbi & petualang bangsa wajib ditentang...

sedar la sdr2 islam & melayu ku...anda2 semua sedang diperalatkan oleh mereka2 yang dahagakan kuasa yg dalangnya adalah KUASA BARAT !!!

JGH LA BANGSA MELAYU & ISLAM DIPERBODOHKAN LAGI !!!

Anonymous said...

pakai baju kuning yang bersih tak apa. yang pi pakai baju bercop 'beershit' warna kuning, tu yang tak boleh pasal ada melanggar undang2. tu pun nak spin. susah juga kalu melayu pas dan pkr ni bodoh bahlul bengap bangang biol. tah apa lagi perkataan yang sesuai untuk melabelkan tahap minda mereka ni.

Anonymous said...

kenapa marina mahathir un sokong bersih.
komen?

http://pulakdah.blogspot.com/2011/07/marina-mahathir-kritik-sekatan-bersih.html