POLITIK HARIAN: Cili Kasi Taruk... SPRM Akan Siasat Pendapatan Parpukari RM80K Sebulan...

Wednesday, September 14, 2011

Cili Kasi Taruk... SPRM Akan Siasat Pendapatan Parpukari RM80K Sebulan...


Aku dah cakap mulut tu jangan kurang hajar buruk padahnya... Jangan salahkan kawan-kawan pula bila kawan tembak lu bro... Sebagai peringatan, lain kali hormatlah kawan-kawan sikit... Kalau makan tu jangan la makan sorang-sorang...


Hah.... aku dengar cita SPRM sedang buru parpukari sekarang ni... tu la padahnya pandai makan tak reti nak simpan... lepas tu tayang kat semua orang yang kau ada itu, ini....

Hahh.. ambik.. belagak sangat semua orang ko nak palam kan.... Sekarang rasakan....

Ko makan la sorang-sorang sampai buncit hahahaha...

Berikut pula adalah maklumat peribadi parpukari yang dibongkarkan oleh blogger pembangkang... apa kes ni bang? sampai terbongkar semuanya...

Nama Penuh: Mohamad Salim bin Iskandar.
Nama Samaran: Parpukari
Blog : www.parpukari.blogspot.com/
Nombor IC: 730709-08-5123
Nombor A/C Maybank: 114124062908

Persoalanya sekarang... sape yang bayar dia ni? 




p/s: memang ramai blogger berbulu dengan kimia berbulu ni....

4 comments:

Anonymous said...

klu kena gaya.. kaya juga jd blogger ni.. tp apa gunanya jika berjuang kerana duit??? dimana keiklasan sebagai perjuang?

Anonymous said...

bagus..dulu sibuk mengata kakitangan gomen meminta bonus.. yg die duk tamak haloba macam mane plak.. apepun syabas tuan..bongkarkan sume.. malas nk tgk blogger plastik mcm die nie..

Anonymous said...

blogger yg ada kepentingan mcm ni mmg xleh caya. anytime boleh twist

Anonymous said...

saya tertarik dgn persoalan bro... sape byr parpukari ni... klu bc blog dia, blh tahan juga dia hentam pemimpin umno.. tah2 kiri kanan dia sebat