POLITIK HARIAN: HOT: Gambar Pelakon Awan Dania 2 Cium Mulut Tersebar Di Internet... #barai

Tuesday, September 13, 2011

HOT: Gambar Pelakon Awan Dania 2 Cium Mulut Tersebar Di Internet... #barai

Ini aksi ala-ala Mat Sabu dan Normah...

Macam PAS pianngggg la artis ni.... Comolot pun nak ambik gambar? Hah... terimalah padah diatas perbuatan bodoh ini...  


Gambar-gambar ini dipetik daripada laman blog selebriti tempatan. Memang agak susah kita mengira bagaimana gambar 'superprivacy' ini begitu tersebar diluas di internet. Memandangkan ianya mengambil kira soal maruah dan pribadi diri. Siapa gambar dibawah ini? dia adalah pelakon Awan Dania 2, singaktan namanya QWH...

Kalau dapat kat Anwar Ibrahim ni... Dua-dua lobang dia taji....


PAS kata tak pa.. biaq pi laaaa... gambar, pita video mana boleh pakai.... 
kalau tak ada 4 saksi... na... 



Nasihat aku kepada adik-adik manis zaman sekarang, jangan lah tiru aksi bangang ini... cuba fikirkan dalam hal ini sape yang best dan untung? mamat tu jugak yang untungkan... korang dapat apa? #barai 

6 comments:

nyonyacyber said...

Perghhhh byknya jerawat!!! Hahaha

Anonymous said...

Dorang semua ni ambil contoh dari mat sabu lah ni.. hasil didik hamPAS

Anonymous said...

memalukan org islam saje, klu di indon mmg dh kena mereka ni...

cheap-sale said...

Nampak macam perangai laki bini je diaorang ni, dah kawin ke diaorang berdua ni, Entah entah yang lebih hebat dari ni pun dah biasa!!, sebab nampak macam dah real je, orang yang dah kawin tengok pun rasa malu, Apalah nak jadi dua ekor orang ni?????

Anonymous said...

lutut aku lagi cantik...tak da jerawat....ha..ha..ha..oxy 10 ambil perhatian anda ada costomer perlukan ubat jerawat batu...

Anonymous said...

Biasalah artis mesti hidup mcm ni... baru ada kemajuan dan kebebasan...
Ini baru ringan2 belum yg berat2 lagi tau...
Agama? kalau sempat boleh taubat, Maruah diri/makbapak tolak ketepi dulu, tp rasa2nya diorg pn bangga bila tengok aku mcm ni
Kalau x pecaya tanya lah pelakon tu mesti itulah jawapan dia