POLITIK HARIAN: Video Seks Anwar Kantoi Lagi... Rakaman CCTV Warna dan Jelas!

Saturday, September 17, 2011

Video Seks Anwar Kantoi Lagi... Rakaman CCTV Warna dan Jelas!



Satu rakaman CCTV yang menunjukkan individu Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah sedang masuk dan keluar lif pada 21 Februari 2011 tersebar di youtube pagi Sabtu.


Dimana Jam Omega?

3 comments:

Anonymous said...

dlm video hitam putih, rambut org yg dikatakan anwar jenis sodok belakang mcm askar....jelas kelihatan masa nak pakai seluar...video warna pulak, seakan anwar rambut tebal dibelakang...

dlm video warna..baju dan seluar eskay, berwarna gelap....apasal video hitam putih, tali pinggang eskay jer berwarna gelap???....aku ambik course fotographer, musyhkil giler jadi warna terang pulak baju eskay....

kang ko kata aku wat citer...kat ofis ko mesti ada cctv..ambik shoot waktu mlm..ko pakai pakaian mcm eskay, gelap..apa jadi gambar kat monitor???

kena gelak ngan puak pakatan mcm ni bro....wat malu umno jer bayar mahal kat papagomo...dah tu pulak tun faizal sendiri kata papagomo pembohong/penipu besar...aper cer...

Anonymous said...

Anon yg atas ni cakap macam org bodoh je. Tu ko cakap gune cctv dari model ape labu... cube la ko siasat kemusykilan ko tu gune perakam iCATCH. Lain kali buat kajian dulu sebelum nk terjah tak tentu pasal. Kan dah nmpk kebodohan ko yg melampau tu... kah kah kah kah bodohnya anon 7:08pm....

Anonymous said...

Yang dah pasti Nuar bapak penipu kerana dia mati-mati kata pada rakyat malaysia dia tak kenal Eskay pada hal member kamceng.Nuar penipu terlaknat..