Tuesday, February 28, 2012

5 Di Pukul 20 Lelaki? Badrulamin Dicabar Buat Laporan Polis

Terdahulu Badrulamin memberitahu dia bukan kena tangkap khalwat tetapi dipukul oleh 20 orang lelaki yang dibawa oleh suami pasangan khalwatnya sebelum pencegah maksiat JAIP datang ke biliknya.

Nampaknya Badrulamin ada ilmu kebal kot... kena belasah 20 orang tak ada kesan lebam dan calar langsung dimukanya... berbeza dengan Nurul Izzah yang hampir lebam di mata, walaupun belum kena penumbuk lagi...

Kalau Nurul Izzah yang belum kena penumbuk berani buat laporan polis, kenapa Badrulamin tak berani? Apa sebabnya??

Kalau benar dakwaan tersebut... buatlah laporan polis!

Laporan dari Bernama yang menyatakan Polis hanya menerima laporan daripada Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) berhubung tangkapan khalwat Ahli Majlis Pemimpin Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Dr Badrolamin Bahron.

Ketua Polis Daerah Kuantan ACP Mohd Jasmani Yusoff berkata setakat ini tiada sebarang laporan yang dibuat oleh Badrolamin berhubung dakwaan beliau dipukul ketika tangkapan itu.

Polis menerima laporan tangkapan khalwat terhadap individu terbabit yang dibuat Jaip pada 25 Februari lepas, yang dibuat di Balai Polis Beserah di sini pada 10.28 pagi, katanya kepada pemberita selepas perhimpunan bulanan Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan, di sini hari ini.

Beliau ditanya sama ada polis ada menerima laporan daripada Badrolamin, yang dilapor media sebagai mendakwa dipukul sekumpulan 20 lelaki yang menyerbu bilik hotelnya sebelum ditangkap atas dakwaan berkhalwat dengan isteri orang.

Mengulas lanjut, Mohd Jasmani berkata polis akan melakukan siasatan berdasarkan laporan yang diterima.

5 comments:

Anonymous said...

Salam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

nonbal said...

Ostad 'bapak setan' dlm temuramah, setelah ditanya oleh pemberita kenapa tak buat laporan polis, dijawab oleh peguamnya "ostad adalah bersifat pemaaf, sebab itu dia tidak buat laporan polis". aku rasa hampir nak pengsan mendengarnya. Lawak terbaik tahun ni ha ha ha

Anonymous said...

Tapi dah tau sangat pembangkang ini suka memutarbelitkan fakta...biasalah mcm anuarkan,,,muka dia terang2 dalam video tu, dia kata bukan dia,,,,

Anonymous said...

fuyooo ustazzzzzzzzzz ada ilmu kebal kena belasah pun muko tak lebam siap cakap ustaz bersifat pemaaf..kau ni memang dasar PENIPU..kalau tanya budak umo 6 tahun pun dia orang akan cakap kena belasah 20 orang pun tak ada lebam2 ke kira handal ustaz nie.

Anonymous said...

KALAU SAYA SUAMI KPD POMPUAN YG KHALWAT DGN OSTAD TU...SAYA SENDIRI PANGKONG JANTAN OSTAD NI,TAK PAYAH 20ORANG. ..ORANG SIBOK NAK MEMERINTAH NEGARA OSTAD NI SIBOK DGN MASAALAH RUMAH TANGGA ORANG...AIB AIB AIB......

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates