Monday, February 20, 2012

10 Kereta Anwar Kena Pecah di Sembrong Johor!


Kereta yang dinaiki Anwar Ibrahim diserang oleh kira-kira 200 penduduk tempatan yang tidak menyenangi kehadiran Anwar disitu. Kejadian tersebut berlaku di Semberong, kawasan Parlimen Hihsmuddin Hussein.

Ianya berlaku sebaik sahaja kereta Anwar memasuki ke kawasan ceramah di pejabat PKR Semberong, kira-kira jam 11:30 malam.

Serangan tersebut menyebabkan kereta Mercedez Band dinaiki Anwar remuk cermin hadapan dan kemek pintu belakang di sebelah kanan.


Seperti biasa bila perkara buruk seperti ini berlaku, pihak pembangkang akan menuduh "ini semua kerja Umno!"

Sedarlah sikit orang ramai dah meluat dengan drama Anwar yang sering memperbodohkan rakyat!

10 comments:

manjung said...

Itu pun masih tak sedaq diri lagi. dok kata ramai yang suka...pirahhhh mabukkkkk

PAS selamanya said...

Wohoooo!! Kedatangan baruah israel x dialu alukan di bumi johor tanah tumpah darahku!!! Anuar ibrahim aljubohri boleh berambus!!!!

Anonymous said...

Padan muka Anwar. Tak kesian pun apa yang berlaku kepadanya.Teruskan menghalau Anwar aka pengkianat ugama, bangsa dan negara di mana sahaja dia berada.

Anonymous said...

semakin ditentang barua israel nie dibumi malaysia...

pejuang hamas...

Phirana Girl said...

tak sedar diri lagi tu....

Anonymous said...

Manusia laknat... !

Kemarahan umat sudah tak bole d bendung lagi.... Tapi awas.., si Anwar ini bijak menunjukkan provokasi... Dia adalah pelakun drama yg amat hebat..

Jangan terperangkap...!

Anonymous said...

kedatangan Najib x dialu alukan di bumi Kelantan... tapi kami org kelantan tak le perangai seburuk orang UMporNO Johor sampai nak provoke macam orang UMporNo di Johor tu.. UMporNO is a bad opposition

Anonymous said...

aku paling meluat kt PAS sbb masih ada lg perangai kelantanese yg extreme.. keras kepala..

bilalaa nk berubah??

Anonymous said...

rakyat Johor belum boleh terima si kote bengkok yg sampai la ni masih tak berani saman sama Datuk Eskay, umi Hafilda,dan ramai lagi yg dah malukan dia!...mengapa tak saman?...kalau masalah peribadi dan moral sendiri pun tak leh selesai dan bersihkan.. macam mana nak berpidatu depan orang Johor yg kita dah sedia maklum menjadi kubu kuat UMNO dan BN! Johor berlaian Kelantan!... orang Johor mengundi dan memberi sokongan bedasarkan fikiran atau otak! bukan macam Kelantan berdasarkan hati dan emosi hingga sanggup korbankan pembangunan negeri dan anak bangsa hingga ramai anak Kelantan yg berhijrah ke Johor mencari rezeki fikir2 kanlah wahai anak bangsaku!

Anonymous said...

rakyat kelantan tk terima tok Jib?? nko je yg bahlul!!..aku suka dia ke kelantan!!....akn ada transformasi...inshaAllah

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates