Monday, February 27, 2012

7 Selepas Selamatkan Bini Orang, Badrulamin Rela Undur Untuk Selamatkan Perjuangan PKR

Gambar Badrul Amin, Isteri Tua Dan Isteri Orang Di JAIP Siang Tadi

Badrulamin tak perlu meraih simpati dari orang ramai dengan menuduh ini semua perangkap dari Umno... tunggu saja gambar atau video yang dirakam pihak JAIP ketika membuat serbuan. Takkanlah tergamak suami kepada wanita yang dipercayai berkhalwat tersebut menerima wang rasuah dari Umno untuk memerangkap Badrulamin! Hebat betul drama Perjuangan PKR!

Dibawah petikan dari Bernama...

“Saya rela berundur sekiranya pengunduran itu boleh menyelamatkan perjuangan Parti Keadilan Rakyat (PKR),” kata Anggota Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Dr. Badrulamin Bahron.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas berhubung tindakan yang mungkin diambilnya selepas didakwa terbabit dalam kes khalwat dengan isteri orang di sebuah hotel di Balok, Sabtu lepas.

Katanya, kejadian itu hanya melibatkan dirinya seorang dan tidak ada kena-mengena dengan parti dan oleh itu beliau mahu menanggungnya sendiri dengan mengambil pendekatan berundur dari parti.

"Walaupun belum didapati bersalah atau tidak didapati bersalah pun, saya dah fikirkan tidak akan libatkan sesiapa pun dalam hal ini dan biar saya tanggung sendiri dan sedang menimbang untuk berehat dari jawatan baik dalam parti dan negeri,” katanya ketika ditemui pemberita selepas hadir ke Pejabat Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) untuk memberi keterangan berhubung kejadian itu.

Dr. Badrulamin berkata, cadangan Pejabat PKR Selangor supaya beliau bercuti sebulan bagi menyelesaikan kes itu disambut baik olehnya kerana tidak mahu parti turut merasa tempias daripada kes itu.

Terdahulu, Dr. Badrulamin yang berjaket hitam dan berkopiah coklat ditemani isterinya Zumrah Husni serta tiga peguamnya iaitu Muhammad Sazali Abdul Aziz, Ahmad Nizam Hamid dan Mohd. Irfan Abdullah, untuk memberi keterangan lebih dua jam kepada pihak JAIP.

Sementara itu, wanita yang dipercayai berkhalwat dengan Dr. Badrulamin tiba di pejabat JAIP pada pukul 3.05 petang dengan menaiki sebuah kereta Perodua Alza ditemani seorang lelaki dan seorang wanita.

Wanita 28 tahun itu memakai baju kurung dan bertudung kuning dilihat keluar meninggalkan pejabat JAIP pukul 6.20 petang.

Dr. Badrulamin berkata, beliau mengenali wanita tersebut dan suaminya sejak setahun lepas di mana beliau sekeluarga dan keluarga wanita itu pernah mengerjakan umrah bersama-sama.

Sementara itu, Timbalan Pengarah JAIP Datuk Mohd. Ghazali Abdul Aziz ketika dihubungi berkata, beliau tidak mempunyai sebarang maklumat mengenai keterangan Dr. Badrulamin setakat ini kerana sedang bertugas di luar daerah.

7 comments:

Anonymous said...

mana bini no.2 dia?

Anonymous said...

dia ada dua bini ke bro.. pergh dahsyat!

pukimaq said...

Sepatutnya sayangku pun berundur selepas ditangkap dengan China Doll.Tapi takpe homo cun ni sokong apa saja yang sayangku buat asalkan dapat bontotnya.

Anonymous said...

kalau baruah ni nak berhenti dari PukiR, masih ramai sialan kat luar tu akan buat kerja yang sama. jenis manusia pukimak. aku harap orang-orang ni termasuk batang bengkok tu mampos masa tengah menutuh..baru padan

Anonymous said...

Hah VCD zikir munajat dah tak laku ni,sila buat VCD zikir memanjat pula ,pasti laku. Lepas tu boleh balek Indo lah jual bakso,nak jadi imam jemputan dan penceramah agama pun dah tak laku,imej dah tercemar siapa nak panggil lagi.

Anonymous said...

Tak nak tarik balik fitnah2 yang kau sering lemparkan tu?

Tak nak mohon maaf kepada individu2 yang kau gelarkan dengan pelbagai nama??

Anonymous said...

Salam,
Sabenar apa yang berlaku pada ustad ni adalah kehendak Allah jua, Allah SWT masih sayang pada ustad ni, sebab tu Allah kifarat atas dosanya yang takada kesudahan terutama menjadi pengkhinat pada Agama, bangsa dan negara dan bersekongkol dengan pendokong yahudi, Nauzubillah..!
Semuga Ustad mendapat hidayah dan balik kepangkal jalan dan bermuhasabah diri, jika kamu sombong Allah lagi sombong.
Gelaran Ustad yang Allah kurnia pada kamu amat mulia disisi umat islam, tapi dek kerana nafsu menguasai akal maka samalah ia dengan Sya.... Wallahhualam.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates