Saturday, February 25, 2012

7 Ustaz Badrul Amin Di Tangkap Khalwat


Terkini:
Ustaz Badrul Amin Bahrum ditangkap khalwat di Pahang oleh Jabatan Agama Islam Pahang .

Badrul Amin yang terkenal dengan ceramah mencarut,maki hamun dan fitnah ini di tangkap bersama pasangannya disebuah bilik semasa retreat parti.

Sekarang ini dikatakan sedang kecoh dikalangan ahli PKR Pahang .Beliau terkenal apabila menggelar mantan mufti Perlis sebagai bapak setan.

Selanjutnya klik > Pisau

7 comments:

bekas ahli PKR said...

Bukak la kopiah tu,x pyah la kunun nk gelar diri tu ostaddd,perangai mcm haram jadah!!!

Anonymous said...

umeno kaki fitnah... suruh Rosmah pakai tudung kalau berani!

anwar lobos said...

apa la bebalnya ko ni anon 6:18,dah benda nk provoke,itula akibatnya sokong israel,sokong gay,sokong zina,tuhan da tunjuk satu persatu kat puak2 pakatan bodoh ni

Anonymous said...

yahooooooo,...... pakatan kalah teruk pru nanti

Anonymous said...

bodo laa ko anon 25 Feb 2012, 6:18PM!!.. dh terang2 pemimpin2 ko wat maksiat, ko lagi nk bebal! BODOH! BUTA HATI! GUNALAAH AKAL KO TU SKE.... SUCIKAN AKAL & HATI KO YANG HITAM TU~ NAK KE TUHAN TARIK SEMULA NIKMAT YANG DIBERINYA PADA KO SELAMA NI??? hal si rosmah tak pakai tudung tu pun ko nk provoke?? dh x ada isu ke, hahh bodoh??? buatnya si rosmah bertudung nanti, apa plak isu ko?? itu hal suami isteri & keluarga org... biarlah si suami yang main peranan utk menasihat.. mungkin jgk si suami dh tegur, kita mana tau.... yg ko sibuk2 hal peribadi org lain aphal??? pasal tu laa pemimpin ko 3, 4 org wat kerja pun tak senonoh~!!! yang ko tu plak, ada ke tegur orang keliling ko suruh bertudung??? dah confirm ke, beratus2 orang yang ko kenal tu dh bertudung??? hebat betul ko tegur ehh???....... hurmmm, adoiyai.. sah!! terang2 nampak sgt ko bodoh!

Anonymous said...

tak tau nk kata pa dah..tunggu dan lihat..

Anonymous said...

hoho kesian anwar lobos, anon 25 feb 6.34pm, anon 26feb 7.54pm....sah2 puak korg nk wat perangkap....lps isu anuar ibrahim, ustaz badrul amin plak...lps ni sape lg korg nk pedajalkn??

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates