Thursday, March 15, 2012

4 Isu Israel: Video KJ Kantoikan Anwar


Anwar Kantoi, Tak Terjawab Bab Israel

Anwar kelihatan begitu emosi bila dipersoalkan begitu hingga kedengaran membebel hal-hal menyentuh peribadi Khairy yang tidak relevan dengan perbahasan mengenai isu itu.

Ramai pemerhati yang melihat perbahasan itu menerusi CCTV di luar dewan tertawa melihat gelagat Anwar seperti orang tenggelam punca.


4 comments:

Unknown said...

Dah tengok video tadi, bab mana pula yang dikatakan anwar takut, yang nampak khairi yg banyak memutar belitkan keadaan dan fakta.

Anonymous said...

amno kurang kering aka lombap

redah-alam said...

Takkan kita semua masih tak perasan Anwar Ibrahim selalu mengungkapkan sesuatu perkara yang ada niat di sebaliknya. Dalam kes ini, memang jelas beliau menyokong negara Israel walaupun dia kata dengan syarat. Pala hotak dia dengan syarat!!!. Tengok pasport kita la mana jelas negara Israel kita tolak.

Aku sebagai umat Islam 1% pun tak akan sokong Israel. Mcm mana lah Anwar ni longkang ni.

Dia ingat dia cukup pandai. Budak social science UM nak banding budak social science Oxford mana hang dengar.

Ingat Anwar Ingat Pembohong Bersiri!!

Cats Thinker said...

Salam tuan. Mohon pautkan link blog CT
catsthinker.blogspot.com
tq

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates