Thursday, May 31, 2012

8 NFC: SPRM Sahkan Shahrizat Bersih! Rafizi Tak Boleh Tido Malam!! @rafiziramli @ShahrizatJalil


Hahaha... Pasti orang yang paling keciwa sekali dengar berita ini ialah Rafizi Ramli dan Mak Lampir Ampang!! Mana nak letak muka der!!! Mamang dari dulu lagi aku dah agak puak Pembangang ni memang kaki penipu bro....!!

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengisytiharkan Ketua Wanita Umno, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil tidak terlibat sama sekali dalam keputusan menganugerahkan projek Pusat Fidlot Kebangsaan RM250 juta, yang muncul kontroversi akhir tahun lalu.

Justeru, Pengerusi Panel Penilaian Operasi (IPO) SPRM, Tan Sri Dr Hadenan Abdul Jalil berkata, siasatan berkenaan pembabitan Sharizat dalam kes NFC kini ditutup.

"Kami mendapati beliau tidak terlibat dalam proses penganugerahan pinjaman," kata beliau pada sidang media hari ini.

Piji dah jadi Pijol!!! sikit hari lagi boleh gila mamat ni!! 
Hahahahaha kecian kaki fitnah ni!

8 comments:

Anonymous said...

Pelik betul la...Undang2 apa ni!
Sepatutnya Dato' Sharizat Jalil dan keluarganya yang tak tidur malam sebab menyelewengkan tender kerajaan Malaysia dalam projek Fidlot lembu sebanyak RM 250 juta, ini YB Rafizi pulak yang tak tidur malam.....Aneh sungguh budaya kita!

Kes ini samalah seperti - mangsa rompak kena tangkap sebab buat aduan polis sedangkan perompak tadi dilepaskan. Punyalah bengap!

Anonymous said...

Malysia boleh? Dunia bolehla lepas, tak ada kes. Depan Allah nanti setiap sen wang kita perolehi akan di hisab.Masa tu tak ada orang yang boleh bantu kita, PM ka, Gani Patail ka atau SPRM. Setiap dari kita akan dihisab.Untungnya aku tak jadi menteri, kalau jadi mungkin aku pun 2 X 5 di siasat oleh SPRM.Tapi aku yakin kalau aku jadi menteri di M'sia kes aku kalau disiasat SPRM pun aku dah tau keputusannya asalkan aku duli, kini, dan selamanya.

Anonymous said...

Malysia boleh? Dunia bolehla lepas, tak ada kes. Depan Allah nanti setiap sen wang kita perolehi akan di hisab.Masa tu tak ada orang yang boleh bantu kita, PM ka, Gani Patail ka atau SPRM. Setiap dari kita akan dihisab.Untungnya aku tak jadi menteri, kalau jadi mungkin aku pun 2 X 5 di siasat oleh SPRM.Tapi aku yakin kalau aku jadi menteri di M'sia kes aku kalau disiasat SPRM pun aku dah tau keputusannya asalkan aku duli, kini, dan selamanya.

Anonymous said...

Malysia boleh? Dunia bolehla lepas, tak ada kes. Depan Allah nanti setiap sen wang kita perolehi akan di hisab.Masa tu tak ada orang yang boleh bantu kita, PM ka, Gani Patail ka atau SPRM. Setiap dari kita akan dihisab.Untungnya aku tak jadi menteri, kalau jadi mungkin aku pun 2 X 5 di siasat oleh SPRM.Tapi aku yakin kalau aku jadi menteri di M'sia kes aku kalau disiasat SPRM pun aku dah tau keputusannya asalkan aku duli, kini, dan selamanya.

Anonymous said...

Malysia boleh? Dunia bolehla lepas, tak ada kes. Depan Allah nanti setiap sen wang kita perolehi akan di hisab.Masa tu tak ada orang yang boleh bantu kita, PM ka, Gani Patail ka atau SPRM. Setiap dari kita akan dihisab.Untungnya aku tak jadi menteri, kalau jadi mungkin aku pun 2 X 5 di siasat oleh SPRM.Tapi aku yakin kalau aku jadi menteri di M'sia kes aku kalau disiasat SPRM pun aku dah tau keputusannya asalkan aku duli, kini, dan selamanya.

Anonymous said...

Malysia boleh? Dunia bolehla lepas, tak ada kes. Depan Allah nanti setiap sen wang kita perolehi akan di hisab.Masa tu tak ada orang yang boleh bantu kita, PM ka, Gani Patail ka atau SPRM. Setiap dari kita akan dihisab.Untungnya aku tak jadi menteri, kalau jadi mungkin aku pun 2 X 5 di siasat oleh SPRM.Tapi aku yakin kalau aku jadi menteri di M'sia kes aku kalau disiasat SPRM pun aku dah tau keputusannya asalkan aku duli, kini, dan selamanya.

Anonymous said...

Malysia boleh? Dunia bolehla lepas, tak ada kes. Depan Allah nanti setiap sen wang kita perolehi akan di hisab.Masa tu tak ada orang yang boleh bantu kita, PM ka, Gani Patail ka atau SPRM. Setiap dari kita akan dihisab.Untungnya aku tak jadi menteri, kalau jadi mungkin aku pun 2 X 5 di siasat oleh SPRM.Tapi aku yakin kalau aku jadi menteri di M'sia kes aku kalau disiasat SPRM pun aku dah tau keputusannya asalkan aku duli, kini, dan selamanya.

Anonymous said...

haha only in malaysia beb...bukti dah terang2 tp menteri umngok punya psal xde hal kasi lepas je...tp jgn lupa rakyat x bodoh dan x mudah tertipu wakaka

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates