Friday, March 8, 2013

"Bapak Dipergunakan" - Saiful Bukhari


Ini pesanan masej yang disampaikan oleh Saiful Bukhari tengahari tadi "Bapak dipergunakan, saya tetap istiqamah dan tidak sesekali berganjak dan juga tidak mahu melatah... Salam buat rakan-rakan lain..."

Saiful juga berkata beliau akan membuat tindakan selanjutnya...

Berita mengejut diterima apabila bapa Saiful, Azlan Lazim membuat sidang media 'korner baring' yang mendakwa anaknya telah dipergunakan untuk kenakan Anwar Ibrahim dalam kes liwat II.

Yang menjadi persoalan sekarang ini siapa yang diliwat Anwar? Saiful atau Azlan?

Dakwaan konspirasi UMNO tidak langsung menghalalkan apa yang Anwar lakukan terhadap Saiful. Sungguhpun ianya berlaku secara suka sama suka seperti mana diungkapkan olehKarpal Singh semasa proceeding mahkamah, apa yang penting rakyat negara ini layak mendapat seorang perdana menteri yang tidak membuat aktiviti terkutuk tersebut.


Keluarga Saiful Bukhari memberitahu bahawa bapanya hilang sejak 3 minggu yang lalu selepas mengalami masalah kewangan dan masalah keluarga.

Bapa Saiful juga dikatakan pernah mengugut beberapa pemimpin Umno untuk mendapatkan wang perbelanjaan dan apabila tidak dihiraukan Azlan Mohd Lazim hilang dan tiba-tiba muncul dipentas parti keadilan Rakyat bersama Ahli Parlimen Sungai Perani Johari Abdul yang merupakan penyokong tegar Anwar Ibrahim.

Dan tidak hairanlah apabila portal Keadilan Daily hari ini melaporkan Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim seperti berikut:

“Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.

“Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Anwar Ibrahim yang melibatkan anak saya,” kata Azlan pada sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi ini.

Walau bagaimanapun Saiful Bukhari akan memberi tindakbalas dalam masa terdekat.

5 comments:

Anonymous said...

Dalang mana yg duduk sebelah jadi saksi sumpah laknat?

Anonymous said...

hahaha....cita lawak ka nie?? macai umno..besa la..

Anonymous said...

Wow.... ustas nuar aljuburi terlalu suka dapat lewat bapak saiful....

Anonymous said...

Dengan anwar ; Anything is bole...

U-turn, gostan, L-turn.., B-turn..

Anonymous said...

anak sendiri kena liwat dan bersumpah dgn nama Allah pun si bapa nak permainkan. anwar ...anwar...