Monday, March 4, 2013

2 Berikut Adalah Senarai Pegawai Dan Anggota Polis Yang Terkorban Di Semporna




Ketua Polis Negara dan isteri serta seluruh warga Polis Diraja Malaysia mengucapkan salam takziah kepada keluarga pegawai dan anggota PDRM yang terkorban dalam satu serang hendap sekumpulan lelaki bersenjata di Semporna. Mereka yang terkorban adalah:

1. Supt Ibrahim bin Lebar, Caw Khas, Bukit Aman.
2. ASP Micheal Padel, Caw Khas, IPD Semporna
3. Sjn/D Baharin bin Hamit, Caw Khas, IPK Sabah
4. Sjn Aziz bin Sarikun, BN 14 PGA Tawau
5. Kpl/S Salam bin Togiran, IPD Tawau
6. L/Kpl Mohd Azrul bin Tukiran, BN 14 PGA Tawau

Al-fatihah… Semoga roh wira-wira negara ini ditempatkan di kalangan orang beriman dan dicucuri rahmat.

Kepada ahli keluarga mendiang, diharap bersabar menerima kehilangan ini dan sesungguhnya seluruh pasukan turut menangisi pemergian beliau.

2 comments:

Anonymous said...

Apa punya ketua negara la macam ni. Askar2 mati bergelimpangan, si ketua negara dan menteri dalam negerinya lari menyorok di "belakang pintu". Mana perginya kata2 mereka ie "kita akan berjuang sehingga ke titisan darah terakhir" yang kau laung2kan?
Aku ingatkan dia orang lah yang akan duduk di barisan hadapan berjuang bersama, tapi, rupanya menyorokkan diri. Diberikan dulu pada orang2 bawahan? Kesian aku tengok "pejuang2" tu, mati meninggalkan balu dan anak yang kesedihan. Tapi dia yang cakap macam serombong asap bersenang lenang kat rumah. Pejuang apa macam ni.

Perghhhhh.....malunya mendapat title pejuang/wira tempoh hari.

Anonymous said...

My heart and prayers go out to all the fallen heroes, and to their respective families. Come on!!!... Let's not make their sacrifice a waste.

To those injured. Get well soon and Thank you. God bless.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates