Friday, March 8, 2013

7 Gambar Pertemuan Bapa Saiful Bersama Anwar Menjadi Keraguan?


Melihat dari gambar yang tersebar di internet sekeping gambar memperlihatkan bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim bertemu dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menimbul persoalan baru.

Pertemuan itu dipercayai berlaku dalam tempoh dua bulan ini.

Mengapa Azlan bertemu Anwar secara senyap dan kemudian muncul pula dakwaan anaknya dipergunakan?

Mohon jawapan dari tuan yang empunya badan. Benarkah ada urusaniaga sedang berlaku pada waktu itu?

Menurut sumber laman blog di internet mendakwa bahawa Azlam Mohd Lazim ditawarkan wang tunai dengan syarat beliau perlu meminta maaf kepada Anwar Ibrahim terlebih dahulu kemudian akan diarak ke pentas pakatan rakyat bagi membuat kenyataan palsu berkenaan kes Liwat?

7 comments:

Anonymous said...

Habis la kau Najib....
Lepas satu...satu bala yang datang.
Betul-betul MEMBUSUKKAN UMNO.
Kes kau terlampau banyak sehingga MENCEMAR nama baik UMNO.

Petutnya kita semua dlam UMNO dah tolok pemimpin yang macam ni. Patutnya DS Muhyiddin ambil alih saja tempat PM ni. Bagi aku Najib telah membebankan Umno. Beliau pemberi masalah. Tambah2 lagi PRU-13 ni yang dah hampir.

Apa kata kawan2 sekelian?

Anonymous said...

duit punya pasal maruah anak tergadai lagi.....celaka punya bapak..!!!kalu ayah aku aku sula sampai mampos!!!binatang!!!tapi xpe saipul...ramai lagi di belakang kamu yang masih berdiri teguh menyokong kamu...INSYAALLAH .....Tuhan bersama kita selagi kita di jalan yang benar..aminnnnnn!!!

Anonymous said...

Taat pd pemimpin Islam yg ada skrg
Dia x sokong nama Allah di kongsi,
Dia x galakkn LGBT
Dia x kafirkn islam yg lain
Maybe ko nmpk jahat org je..kn tgk gak ape kebaikkn dier da bt
Selagi dia x halang org Islam beribadat, selagi dia wajibkn zakat..kt xblh gulingkn pemimpin mcm ni..
Kt doakn agar pemimoin akn jd baik dan terus baik

Anonymous said...

Anon 11:31,
Kalau anak bini ny sendiri di tk mampu untuk menyuruh mengikut ajaran Islam,TARBIYAH apa?Kalau nafsu bini ny berbelanja sakan pun tk mampu di sekat,WASATIYAH amenda ny?Kalau hak rakyat pun di sekat ny,bertepatan dgn PIAGAM MADINAH amenda?Dia cuma pandai menyebut istilah Islam je sdg kn maksud istilah2 itu dia tidak pernah tahu.Seperti BURUNG KAKAK TUA je!

Anonymous said...

Tapi gambar Psy-Fool berjumpa Najib tk pernah korang pertikai pun!

Anonymous said...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=343024189147835&set=a.122906284492961.22533.122902317826691&type=1&ref=nf

Anonymous said...

PI Bala bagi tahu bahawa Razak Baginda ada memberitahunya bahawa Najib telah buat sex dgn Altanthuya dan Najib beritahu Razak Baginda nak buat ikot belakang pun boleh.

keh..keh..keh...

Paku dulang paku serpih...
Dlm Najib dok kata DSAI, rupanya dia yang bantai pungkok Alatanthuya.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates