Monday, March 4, 2013

12 Rundingan Tamat: ATM Dijangka Melancarkan Serangan Besar-Besaran



Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dijangka melancarkan serangan besar-besaran dalam masa 24 jam bagi menamatkan pencerobohan tentera Kesultanan Sulu di beberapa daerah di Sabah.

Difahamkan kawasan yang menjadi fokus utama serangan adalah Kampung Tanduo, Lahad Datu di mana ketua penceroboh, Raja Muda Azzumudie iaitu adik kepada Sultan Sulu, Sultan Jamalul Kiram III bersama lebih 100 pengikutnya berkubu.

Ketika ini, anggota penembak tepat Tentera Darat ditempatkan di beberapa lokasi strategik dan difahamkan, tiada lagi sebarang rundingan bakal dibuat sebaliknya misi kali ini adalah menumpaskan ke semua musuh.

12 comments:

Anonymous said...

tembak sampai mati.jangan bagi hidup.kalo boleh tembak kat kepala.selamat berjuang dan selamat pulang......

Anonymous said...

Masa untuk ATM melancarkan serangan sambil buat latihan tingkat keupayaan. Masa untuk beri peluang bagi mereka menyelamatkan nyawa sendiri telah berakhir. Tunjukkan keluatan yang sebenar agar mereka akan berfikir dua kali jika bercita-cita nak ceroboh lagi.

Anonymous said...

Itu tindakan sebaiknya. Semoga selamat semuanya Anggota Keselamatan kita. Darah wajib dibayar darah.

Anonymous said...

Walaupun apa juga akibat yg akan mereka tanggung, kami tetap menyokong apa jua tindakan ATM sbb kita tidak mengganggu gugat pihak lain, tapi kita dicabar kesabaran oleh pihak yg menggugat kestabilan negara dan keselamatan rakyat.

Anonymous said...

Ranapkan semua bagi bersih. Tidak perlu berlembut lagi kerana masa untuk berlembut sudah tertutup. Didoakan semua perwira kita selamat berjuang dan kembali.

Anonymous said...

Al Gore i Yahudi mabuk, IMF yg rakus menindas negara miskin, Pronthip yg terlebih artis, Keditaan Turki tempat bersembunyi konon ada cubaan membunuhnya, Xenophon si senator kangaroo dijemput campur tangan dan kini Kesultanan Sulu yg negara pun tak wujud cuma menumpang Republic Filipina..... Ada hati nak ambil Sabah yang jauh lebih besar dari Pulau Miskin Papa Kedana.... ini semua angkara siapa.???? ce Citer, ce citer, ce citer

Anonymous said...

Kalau jemput anasir luar untuk campur tangan dan buat onar dalam negara sendiri ni siapa yg empunya angkara???? Siapa lagi kalau bukan manusia yang pernah digelarkan Al Juburi oleh Timbalan Presiden PAS sekarang. Itu pun lu org masih mahu sokong dia.... bodoh sungguh

Anonymous said...

Maklumat ketenteraan tak usah lah cerita, bodoh. Senang2 je lanun-lanun tu dapat info free.

Anonymous said...

Sesungguhnya Al Juburi itu adalah gelaran yg diberikan kepada dato Seri Anwar Ibrahim oleh Mat Sabu iaitu Timbalan Presiden PAS sekarang. Karpal Singh juga pernah mendakwa punya bukti kukuh kegiatan seks luar tabii oleh Dato Seri Anwar Ibrahim di Dewan Rakyat pada Sept 1997 dulu. Taib Azimudin seorang pemimpin PAS bertaraf ulama pun pernah menvideokan interview beliau dgn mangsa seks Dato Seri Anwar Ibrahim. Tetapi, kenapakah penyokong PAS dan PKR yang bergama Islam sanggup menyokong manusia tidak bermoral ini untuk diangkat sebagai PM. Adakah gelaran, dakwaan dan video interviiew itu fitnah belaka? Ce citer, ce citer, ce citer... lawak sungguh depa ni semua atau malu nak mengaku tersilap.

Anonymous said...

Mereka tidak mahu menyokong UMNO kerana UMNO tolak Negara Islam, tolak kepimpinan Ulama dan Tolak Hukum Hudud. Tapi kini PAS yang tolak semua itu kerana semua itu telah tiada dalam Manifesto Pakatan Rakyat. Apa ke he... tapi depa tak berani mengulas perkara itu sebab terasa begitu aib akan kesilapan yg mereka dah buat. Betul kata mantan PM Tun M, PAS tidak ikhlas nak laksana Negara Islam, Laksana Hudud dan sebagainya hanya nak pancing undi manusia-manusia yang selalu memekakkan telinga dan membutakan mata pada setiap kebenaran yg berlaku di depan mata. Kali ni tiadalah syurga untuk pengundi PAS kerana undi mereka tidak akan merealisasikan sebuah Negara Islam, Perlaksanaan Hukum Hudud dan mendokong kepimpinan ulama kerana Negata Islam jadi Negara Berkebajikan, Hudud dah dibakul sampahkan dalam Manifesto PR dan Kepimpinan Ulama jadi bahan lawak jenaka Lim anak beranak kaki pompuan simpan, Singh murtad anak bernak tiada berjambang dan Si Aljuburi dah lebih 10 tahun masih hidup walau pun diracun arsenik dan disuntik virus HIV. depa semua tak mau Hadi Boncit bapa poligami jafi PM. Nanti jika jadi PM kena belanja lebih sebab semua isteri nak hak yang sama. Negata lain hanya ada wanita pertama, Malaysia nanti akan ada wanita pertama, kedua, ketiga dan ke......??

Anonymous said...

Habiskan kesemuanya, jangan bagi mereka terlepas..hanya dgn cara ini mereka akan tahu bahawa mereka sebenarnya melakukan kesilapan yg paling besar...

Mereka ingat mereka boleh sesuka hati menceroboh negara kita...

Anonymous said...

Semoga Allah memberikan keselamatan, keberkatan dan kemenangan kepada pejuang2 yg menuntut hak mereka...

Allah akan sentiasa bersama kamu.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates