Friday, March 8, 2013

10 Saiful Bukhari Bidas Permainan Jijik Anwar!


Berikut adalah kenyataan Media Saiful Bukhari...

Saya berasa amat sedih dan dukacita dengan berita bapa saya. Saya sedih bapa saya jadi mangsa kerasukan politik makhluk bernama Anwar Ibrahim.

Demi Allah, agama, bangsa, negara tercinta saya tegaskan tidak sama sekali berganjak dengan dakwaan saya.

Saya akan terus istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya dan segala keterangan saya di mahkamah juga sumpah lakhnat yang telah saya lafazkan sehingga akhir hayat.

Anwar Ibrahim bertaubatlah. Saya telah lima tahun bertahan dan berdiri teguh walau sukar, saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan.

Sungguh terdesak dan jijik sekali. Saya beri amaran pada Anwar, jangan babitkan bapa saya untuk putar-belit keadaan.

Saya percaya isu sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian isu pengkhianat negara yang sedang berlaku.

Saya berdoa Allah bukakan hati bapa saya untuk kembali ke jalan Allah, pertahankan anak kandungnya yang menjadi mangsa.

Sebagai anak, kasih sayang dan hormat kepada ayah akan kekal sehingga akhir hayat.

Pada rakyat Malaysia, saya menyeru agar tidak terpedaya dengan permainan jijik Anwar.

Kedaulatan negara sedang diancam musuh, ditambah pengkhianat musuh dalam selimut membantu. Sudah ramai perwira kita yang terkorban, marilah berdoa dan pertahankan.

Didalam sidang media tersebut juga Saiful berharap Anwar Ibrahim bertaubat dan jangan pergunakan keluargannya demi kerakusan untuk menjadi Perdana Menteri.

"Bertaubat dari terus meliwat anak muda dan saya sendiri minta Anwar Ibrahim jangan gunakan wang ringgit bagi membeli keluarga saya" kata saiful.

10 comments:

mk said...

Makhlok yang paling jijik dalam sejarah negara ini sanggup melakukan apa saja demi mencapai matlamat cita cita politiknya.
Anwar sanggup melacurkan keluarga sendiri demi politik murahanya.
3 perkara pelik berlaku dalam masa terdekat:
1 - Kepulangan mamat india si Bala
2 - Insiden Lahat Datu
3 - Bapak Saifol "U turn"
Entah apa lagi kejutan yang anwar akan lakukan dan percayalah Anwar ada lagi kejutan namun anwar jangan lupa bahawa apa sekali pun yang berlaku, Anwar tidak dapat mengubah keputusan DNA.

Anonymous said...

Masa untuk menamatkan permainan politik-jahat anwar sudah hampir tiba.. - PRU13.

Kita kuburkan kareer politiknya.., insyaallah...

Anonymous said...

perhatikan ayat yang dimulakan oleh bapa saiful ... "saya rasa ... bla ... bla ... bla"
ayat ini tidak ada kredibiliti lansung ... sesiapapun buleh kemukakan statement seumpama ini ...
sepatutnya bapa saiful berkata begini "saya yakin 100% tuduhan liwat yang dibuat oleh saiful adalah konspirasi umno ... saya mempunyai buktinya, (1) keluarga saya telah dibayar rm xxx juta oleh umno ... (2) keluarga saya telah mendapat xxx ekar tanah (3) keluarga saya telah mendapat pelbagai kemudahan yang diberikan oleh umno sifulan bin sifulan yang menjadi perantara antara umno dan keluarga saya ini buktinya (1) ini akaun yang digunakan ini penyata masuk keluar duit yang diterima (2) ini geran tanah yang diberi oleh umno (3) ini senarai kemudahan yang keluarga saya perolehi dan ini bukti bertulis dan dokumen yang berkaitan ... ini semua adalah sebagai imbuhan kepada konspirasi itu ... sumpah laknat yang dibuat oleh saiful adalah lakunan semata ... sifulan bin sifulan yang rancang ..."
mana bukti bahawa wujud konspirasi itu ... kemukakan wahai Azlan ... kalau tidak ini doa aku "semoga Allah melaknat pembuat kebatilan dan mereka yang mempertahankan kebatilan"

Anonymous said...

DAH tak sabar nk MENGUBURKAN karier politikus Anwar Ibrahim.Biarlah PRU13 ini menjadi yg terakhir untuknya!!!!YA ALLAH MAKBULKAN DOA KAMI....AMIN YAA RABBB.....

Anonymous said...

Ustazah Fatimah Az-lzahrah dalam satu rancangan TV yang lalu ada mengatakan bahawa "kalau nak tengok orang-orang MUNAFIK, maka, mereka itu SUKA BERSUMPAH. Mereka tidak yakin pada diri. Jadi mereka MENIPU dan BERSUMPAH"

Apa macam beb......!!!!

Anonymous said...

Semua di atas ada lh manusia yg berakal tp tk tahu untuk mengguna kn ny.Mereka lupa"manusia boleh merancang,tp ketentuan Allah mengatasi segala ny"Siapa sangka yg bapa Saiful sendiri yg membuka pekung anak ny?Klau dlm mahkamah pun keterangan Saiful dh lintang pukang.UMNO ber iya berdemonmstrasi minta Anwar serah kn DNA beliau,sedang kn semua tahu sample DNA Anwar sudah ada pd pihak Forensik sewaktu kes liwat 1.Apa perlu ny DNA yg baru,melain kn ada tujuan tertentu!Kpd semua tk payah le nk sembang lebih sngt klau setakat membaca artikel dlm Utusan Malaysia je.

Anonymous said...

cacai pembangkang bongok! mengagungi individu yang ada video lucah! mengharapkan kerajaan malaysia akan mempunyai perdana menteri yang ada video porno! BODOH!!! korang dah telan air mani si anwar tu ka? kolagen baru korang eh BANGANG?!!

Anonymous said...

Utk pmbangkang
"U ulang i samannnnn"
Haha..jgn dok lyn pembangkng ni..

Anonymous said...

Inilah MALAPETAKA yg di bawa oleh si Najiulkhuyub manusia yang FASIK ni. Satu-Satu bencana timbul untuk diperlihatkan pada rakyat Malaysia..

a) Kedatangan PI Bala mendedahkan penglibatan Najib dalam pembunuhan Al-Tanthuya.

b) Serangan dpd Kaum Sulu akibat "diKENCING" oleh beliau dan kini..

c) Pendedahan oleh ayah si Saiful tentang konspirasi jahat tentang kes LIWAT-2.

Mudah-mudahan Allah akan menunjukkan lebih banyak lagi "BALASAN" di atas KEJAHATAN dan KEFASIKAN si Najibulkhuyub ini.

Anonymous said...

Banyak la tuduhan kejahatan dan kefasikan kau tu, ada biji mata nampak tengok sendiri video anwar main puki cinadoll masi tak terima jgk! sanggup menyokong perbuatan TIDAK BERMORAL anwar tu! ko memang MUNAFIK!!!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates