Tuesday, March 26, 2013

5 #Sodomy Ada Cubaan Beli Mohd Saiful


Mohd Saiful Bukhari Azlan (gambar) yang mendakwa menjadi mangsa liwat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan maruahnya bukan sesuatu yang boleh dijual beli dan berikrar akan mempertahankannya.

Kenyataan terbaru yang dibuat Mohd. Saiful menerusi laman twitternya itu menimbulkan persoalan apakah terdapat pihak tertentu cuba membelinya dengan wang ringgit sebagai balasan membuat pusingan ‘U’.

Ini kerana penegasan Mohd. Saiful itu dibuat selang dua minggu selepas bapanya, Azlan Mohd. Lazim secara tiba-tiba mengubah pendirian dengan mendakwa pertuduhan kes liwat terhadap Anwar adalah konspirasi.

“Kepada Anwar Ibrahim, saya bukan untuk ‘dijual’. Jika anda Perdana Menteri sekali pun saya tidak akan tunduk. Yang hak pasti akan berdiri, yang batil pasti jatuh. Itu janji Allah,” katanya menerusi akaun twitternya hari ini.

Pada 8 Mac lalu, Azlan dilihat mengkhianati perjuangan anaknya apabila menuduh kononnya dakwaan Anwar pernah meliwat Mohd. Saiful pada 2008 adalah fitnah, tetapi segera dinafikan mangsa pada hari yang sama.
Sebaliknya, Mohd. Saiful pula mendedahkan bapanya mengambil tindakan mengejut itu, beberapa ahli keluarganya didatangi beberapa pihak tertentu bertujuan mahu mengganggu-gugat perjalanan kes liwat tersebut.

Dalam pada itu, menyentuh mengenai tindakan Anwar mempergunakan bapanya, Mohd. Saiful juga menerusi laman twitternya menyifatkan, tindakan tersebut satu langkah yang sangat silap dan bakal memakan diri Ketua Pembangkang terbabit.

- Utusan

5 comments:

Anonymous said...

kau jgn nak kelentong lah.. dah semua fitnah x jalan skrg nak fitnah Saiful nak kena beli pulak. Apa kejadahnya buang duit nak beli Saiful tu, x payah buang duit beli Saiful tu sebab 1 dunia dah tau yg Saiful tu pembohong dan x ada org caya citer dia. cuma kau aja yg caya sbab tanpa Saiful dapur kau x berasap. x malu makan hasil dari bersekongkol membuat fitnah bagi cekik kaum kuarga hasil haram

Anonymous said...

Kelakar sungguh komen dari pencacai tertuduh yg tidak berani menjwb soalan pendakwaraya. Bagaimana nak jelaskan kehadiran mani tertuduh yg diambil dari high rectal swab tu? Magic? Bagaimana dgn cctv tertuduh dan mangsa di tempat kejadian pd waktu tersebut? Paling kurang pun liwat suka sama suka spt dinyatakan oleh yg berhormat karpal sink. Itupun kau nak ke bela seseorg beraktiviti sebegini menjd PM? Oops, orientasi seks pun x dpt jasab dgn meyakinkan.

bong dom said...

sila bertukar laman web saya
http://joezuax.blogspot.com/
Terima kasih untuk jenis anda

Anonymous said...

WEIIIIII....
SAPA MAU BELI BONTOT SI EPOI TU....
JENIS BONTOT TAK BERAK 3 HARI 3 MALAM....
BONTOT BUSUK WEIIII....
WEKKKKKKKK......
yg berani beli cuma sekor ja.....
SI AJIB.......HA..HA..HA..

Anonymous said...

kesian si saiful ni....
dah tak laku sangat ke sekarang ni sampai nak glamor kata ada orang nak beli beliau?

Perghhhhh.....
Letak kat pasar borong selayangpun tak laku dek woiii..

Orang suruh kau bertaubat ja. Suruh kau sedar perbuatan kau tu menyebabkan kau menanggung dosa besar. Orang kesian kat kau ja sebelum kau terlambat. Kau tak tengok ke pemfitnah2 anuar yang mati sebelum ni. Semuanya mati dalam keadaan misteri. Itulah azab allah untuk dinampakkan di dunia supaya manusia yang lain berfikir.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates