Thursday, March 7, 2013

18 Tawaran 5 Ribu Untuk Tampar Muka Tian Chua Bangsat


Seorang rakyat Malaysia yang juga merupakan penulis bebas hari ini menawarkan wang tunai 5 ribu ringgit kepada sesiapa saja yang sanggup menampar muka Naib Presiden PKR, Tian Chua. Selain itu, 50 ribu ringgit juga ditawarkan kepada sesiapa yang boleh membawa balik kepala Ketua Penceroboh yang bertanggungjawab di Sabah.

Tawaran berkenaan dibuat melalui blog http://satdthinks.blogspot.com. Penulis berkenaan juga menetapkan syarat supaya menyertakan rakaman video kepada sesiapa yang mahu menuntut wang ganjaran berkenaan.

Tian Chua kini menjadi sasaran kemarahan rakyat Malaysia apabila menuduh anggota keselamatan yang terkorban di Lahad Datu ketika menentang penceroboh sebagai sandiwara dari pihak Umno. Tian Chua juga menyifatkan pencerobohan di Sabah tersebut adalah taktik kerajaan BN untuk melengah-lengahkan Pilihanraya Umum yang ke 13.

Tian Chua sehingga kini masih belum meminta maaf kepada pihak yang dituduhnya melainkan dia menganggap kenyataannya telah disalah tafsir dan difitnah oleh media perdana.

Setakat ini, beratus-ratus laporan Polis telah dibuat oleh rakyat Malaysia terhadap Tian Chua berkenaan kenyataan celuparnya. Selain itu, rakyat Malaysia menerusi NGO dan pertubuhan bebas juga mengadakan demonstrasi bagi mendesak kerajaan menghukum Tian Chua serta Anwar Ibrahim yang disifatkan sebagai Pengkhianat Negara. -MPP News

18 comments:

Berita dari gunung said...

Sebelum tampar, baik tanya Tian Chua, dia setia dengan Raja dan Negara mana?

Kalau dia berjaya jawab dengan tepat, tamparlah dengan perlahan, macam menampar nyamuk saja.

Anonymous said...

kalau tak mahu orang tudah umno, jangan la pula umno tuduh orang. apa2 pun, mamak kutty memang celaka. projek ic dialah punca segala malapetaka. kalau aku jadi keluarga polis yg meninggal tu, mau aku kencing kubur mamak tu bila dia mati.

Anonymous said...

klu mamat celaka ni,tampar free pn aku sgup...siap pijak2 skali free gift nye...

Anonymous said...

Ramai dari Penyokong PKR memang bodoh mengalahkan unta padang pasir sahara. Unta pun tak de bangang macam tu sekali.

Apa yang keluar dari mulut mereka di sini adalah apa yang disumbatkan oleh Nuar ke telinga mereka bertahun-tahun. Otak mereka dah rosak dengan ungkapan lawan tetap lawan. Reformasi walaupun dah lama basi.

Akai mereka dah tak boleh pakai kerana simpan di pajak gadai

Anonymous said...

jangan salah tampar,sebab dia ni mengigit tau!

Anonymous said...

LEBIH ELOK PULAU DAN LUDAH AJE DIA NI SEPANJANG HIDUPNYA..SEBAB MEMANG DIA LANSUNG TAK LAYAK SEBAGAI SEORANG YANG BERHORMAT LAGI BERTAMADDUN. HINGGA KE SAAT INI SAYA HERAN DAN LANSUNG TIDAK FAHAM KENAPA DIA SEBIADAP ITU. MEMALUKAN PENGUNDINYA SENDIRI.

BAGAIMANA KALAU PUAKNYA MENERAJUI PEMERINTAHAN NEGARA? MARILAH KITA AMBIL PENGAJARAN YANG SANGAT BERGUNA INI.

Anonymous said...

bodoh punya anon. pengganas yg masuk tu bukan ada kena mengena dgn projek ic. yg ada ic penduduk tetap tu org islam saudara seagama kita yg miskin dan nak cari pekerjaan di sabah dan lari sbb perang di filipina. dia org ni dah duduk lama. ko sanggup halau saudara seagama yg susah. dia org ni bkn buat kacau pun. malah tak suka dgn kiram. yg pengganas ni baru je masuk dan mmg niat dia bukan nak cari rezeki Allah. mmg niat pengganas nak mengganas mcm perusuh bershit tu.

Anonymous said...

Sebenarnya si Najibulkhuyub tu yang "kencing" kaum Sulu. So, bila project nampak tak menjadi dan pecah lubang, untuk tutup mulut, maka, nak dibersihkanlah kaum sulu tu. Itu sebenar ceritanya. Tapi, dek kerana nak pertahankan maruah dan pemerintahannya, maka, si Najibulkhuyub tak pernah mengaku akan kesilapannya. Sama lah caerita macam kes pembunuhan amoi mongolia tu. Mana dia pernah ngaku. Cerita kes tu pun sekerat jalan saja, kemudian terus tutup buku.

Sapa mua caya beb orang makhluk macam ni.

Anonymous said...

Pukimak ko nk kencing kat kubur orang....dasar bangsat sial....anak haram ko ni....celaka....berapa byk air mani kapir laknat dh masuk dlm puki mak ko sebelum ko beranak....x pun masa mak ko ngandungkan ko....sial....anak haram....

Cifut said...

Anon 12:58 AM... klu nak spin pun agak2 la. Apa sangkut paut IC dgn kes LD ni? Kiram ceroboh sbb marah dpt IC atau marah sbb xdpt IC? Kompius aku.

Aliffnajmi said...

Anon 11:20 AM... Rasulullah bersabda : “Jika kamu berkata mengenai perkara yang benar-benar berlaku pada dirinya bererti kamu mengumpatnya, jika perkara yang tidak berlaku pada dirinya bererti kamu memfitnahnya.” (Hadis riwayat Abu Hurairah)

Dan Rasulullah SAW juga bersabda: “Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah.” (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim).

Anonymous said...

Ape ke pantat kome nk di ronjang kt dlm ni..melayu same melayu pn nk btengko he gini..deme yg duk ateh nun xde he pn..

Anonymous said...

kes amoi mongolia tu sekurang kurangnya pm dah bersumpah, yg anwar jgn kan angkat sumpah, amput puki cinadol dia mau la!

Anonymous said...

cacai pembangkang ni sanggup ber pemimpin kan individu yang ada video porno! hebatnya rakyat malaysia! walaupun di amerika japan thailand ada industri filem porno, tapi di malaysia walaupun tiada tapi perdana menteri ada filem porno! hebat la kamu cacai pembangkang! haktui!

Anonymous said...

Ustazah Fatimah Az-Zahrah dalam rancangan TV itu hari ada mengatakan bawaha ciri-ciri orang munafik ialah suka bersumpah.

Sikit-sikit sumpah...sikit-sikit sumpah.

Bila DSAI nak kes nya di bawa ke mahkamah syariah, maka petualan agama dalam umno lah yang mengambil peguam untuk menyekat dan menghalang dpd kesnya di bawa ke mahkamah syariah.

Cuba cakap siapa yang paling petualang dalam agama??
Adakah kau orang masih nak menyokong lagi petubuhan perkauman yang macam ni?

APA...BANGSAT SANGAT KA MAHKAMAH SYARIAH SEHINGGA PETUALANG AGAMA DLM UMNO MENGHALANG DPD DITERUSKAN DI MAHKAMAH SYARIAH?

JADI SIAPA SEBENARNYA PETUALANG AGAMA?

Anonymous said...

petualang agama? anwar ada video porno bai.. dan cacai pembangkang tetap mengagungi dia!

Anonymous said...

orang yg telah tertutup pintu hatinya tetap memilih dan menyanjung pemimpin yang jelas terpesong dan rendah akhlaknya. Kesiannya golongan ini masih terus memmpercayai pemimpin sebegini walaupun bukti telah jelas didepan mata.

Anonymous said...

Nie klu guan eng,tian chua,kit siang,karpal singh baca komen2 kt sini tentunya mereka akan tersenyum lebar...melayu akhirnya dapat juga dipecah belahkan...melayu sudah mula bergaduh sesama sendiri sebab perbezaan idealisme politik masing2...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates