Saturday, September 21, 2013

8 Khairy menang tanpa tanding Timbalan Ketua Bahagian Rembau



Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin menang tanpa bertanding jawatan Timbalan Ketua Bahagian UMNO Rembau selepas pendaftaran calon di Wisma UMNO Negeri Sembilan ditutup 5 petang tadi.

Syukur alhamdullilah dan tahniah diucapkan kepada YB Khairy Jamaluddin, semoga terus memimpin dengan baik!

8 comments:

Anonymous said...

KJ !! KJ !! KJ !!

PEMUDA SOKONG KJ !!

SamadSepang said...

Majulah sukan untuk negara. Ubah FAM. Org muda berani berubah! Hidup KJ.

Anonymous said...

ingat rasuah, ingat kj

Ingat kj, ingat matbangla

Anonymous said...

Duit yg dia sebat sewaktu PM (Pak Mertua) berkuasa akan dapat membeli kuasa yg digilakan oleh anak keturunan keling ni

Anonymous said...

Kj ada karisma
Kj lepasan oxford
Kj tak pernah perlu tarik balik cakap dia, never being mis-quoted
Kj berani, lwn anwar, jui meng head on
Kj politically correct, Image tak nampak racist
Kj is future pm material

Anonymous said...

Ingat kj ingat kera jamban

Anonymous said...

tengok je muka si Akhram pun dah tau penipu..9saman bro

SamadSepang said...

apeeela, mcm ninak jd ketua pemuda, tamak kuasa, mcm perut jgk..ahaha, kuat kelentong, belum ape2 dah tau gila DUIT...$$$ phuii, agak2 berapa dapat kalo menang tu?

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates