Sunday, October 17, 2010

Khairy : Pemuda ucap terima kasih kepada PM





Khairy menyelar kerajaan Selangor yang gagal mentadbir negeri


2 comments:

Yuseri Yusoff said...

Ini salah satu bukti bahawa mereka yang mengatakan Pemuda BN di bawah YB Khairy Jamaluddin tidak bekerja tetapi sebaliknya hanya mengejar jawatan dalam parti dan kabinet adalah tidak betul sama sekali.

Dengan beberapa idea YB KJ yg di terapkan ke dalam Bajet baru-baru ini jelas menunjukkan yang YB KJ mampu untuk membawa Pemuda UMNO/BN ke arah satu fasa baru dalam dunia politik Malaysia.

Kepada mereka yang terlalu mudah terpengaruh dengan dakyah buruk mengenai YB KJ saya harap anda bukalah mata dan minda anda dalam menilai keperibadian KJ sebagai pemimpin.

Rugilah sesebuah parti jika pemimpin yg berkebolehan sebagai YB KJ di sisihkan di sebabkan oleh kebencian dan ketaksuban sesetengah pihak dalam UMNO sendiri terhadap seseorang pemimpin.

Pemuda BN harus bersatu ketepikan politik kebencian dan berpuak-puak yang selalu di amalkan dalam UMNO.

Program JOM Selangor lagi satu langkah bijak Pemuda BN di bawah YB KJ utk mendekati hati rakyat Selangor dalam masa yang sama mengembalikan sokongan rakyat Selangor terhadap UMNO/BN.

Syabas Pemuda UMNO/BN di bawah pimpinan YB Sdr. Khairy Jamaluddin.

Hidup KJ!!

zahari1950 said...

Orang yang bijak memang ramai. Ada yg lebih bijak dan bernas dari KJ. Kita akui KJ orang bijak kerana beliau berkelulusan oxford. DSAI juga bijak. Bijak manipulasi. Yang tak ada dalam dirinya adalah kejujuran. Siapakah dia yg sebenarnya?. Sejak mula memenangi KP UMNO yg dimenangi secara " YANG DEMIKIAN ITU"..bolehkah dia diktiraf sebagai seorang pemimpin yang berpihak kepada UMNO/BN atau dia hanya merupakan proksi. KJ sekarang umpama seorang cacat lidah/mulut cuba bagi penerangan kepada orang ramai. Sesekali boleh di fahami tetapi banyak kali tak boleh difahami.