Tuesday, June 28, 2011

Pemuda Umno PATRIOT Gegar Ibu Pejabat PKR!

Ribuan anak muda UMNO PATRIOT berjuang menentang PKR/Bersih di KL, Seremban dan Shah Alam....

3 comments:

Anonymous said...

Cayalah.Baru nampak Pemuda UMNO ada taring.

Anonymous said...

-Heran apa pasal dari dulu tadak orang ketengahkah pasal DAP yang dalam 5 tahun dah bangunkan terlalu banyak rumah yang setiap bijik harga bejuta. Tadak Melayu yang mampu beli. Rumah yang kos sedang dan murah haram diorang nak luluskan. Balik Pulau yang dulu majoriti Melayu skrg penuh dengan rumah RM bejuta khas untuk Cina. Bukan kat Balik Pulau saja benda ni berlaku malah seluruh pelosok Penang, DAP dengan sifat anti Melayunya nak memenuhkan Cina seluruh Penang dan halau Melayu semua keluar. Yusmadi dan geng2 Melayu PKR dan PAS terang-terang sanggup tengok bangsa sendiri jahanam merempat di tanah sendiri. Tadak apa yang depa perjuangkan melainkan kita tengok hasilnya Melayu, Mami, Mamak dan India semakin hina di bumi Penang. Sure dalam projek perumahan kos tinggi ni puak2 DAP dapat panggu hadiah. Yang puak Melayu PAS PKR dapat la jugak habuan tutup mulut. 5 tahun lagi puak Guan Eng ni memerintah, sure Penang jadi macam Palestin. Ulama2 sepatutnya memfatwakan "HARAM ORANG ISLAM PENANG MENJUAL TANAH KEPADA BUKAN ISLAM". Apa pun Nik Aziz Nik Mat amat dihormati. Harap Tuan Guru datangla ke Penang dan tengoklah sendiri apa yang Guan Eng dah buat di Tanah bertuah ni.Islam tidak tertegak dengan baik di Penang sejak sekian lama malahan bangsanya dengan penuh kehinaan menitiskan air mata menjadi pelarian di Tanah sendiri. Malu dengan cucu cicit kita kelak.





-Waktu Guan Eng mula2 jadi menteri dulu, dia mengaku berpegang kepada "Amar makruf nahi mungkar". Aku sendiri kagum dengan apa yang keluaq dari mulut si laknat ni masa tu. Tapi 5 tahun dia jadi KM haram 1 apa pun dia tak buat untuk menegakkan "Amar makruf nahi mungkar". Cakap kosongnya hanya untuk menyelesakan Melayu dan PAS sebaliknya hati Guan Eng ni penuh dendam dan bencikan Melayu. Mesyuarat nak suruh Yusmadi dan JAIPP kukuhkan usaha memantau perbuatan sumbang jauh sekali. Sejak dari zaman Koh Tsu Kon pantai Seagate memang terkenal sebagai tempat bezina, pemimpin UMNO Penang masa tu pun tak dinafikan goyang kaki, makanan masuk perut (kalau-kalau dapat perintah nanti, try la ulang lagi kalau nak kena maki). [Tapi tanah Melayu depa ambik berat. Cina dah banyak tanah kat Penang, cukup2 la.] Namun, tempat berzina semakin bertambah di area Quensbay. Si badigol Guan Eng cuma pandai mempermainkan Islam dan Melayu dengan slogan "Amar makruf nahi mungkar". Sial punya apek Guan Eng. DAP SANGAT BENCIKAN ISLAM DAN MELAYU. SIKAP PERKAUMANNYA BERBAHAYA DI PENANG. DAH TAK BOLEH SABAR DENGAN DAP, RASA MACAM NAK ..............

Anonymous said...

Last skali Anwar buat wayang lagi bagitau ayat diputaq belit kononnya

"Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel) sedangkan kenyataan penuh selepas itu, ”
(pendirian tersebut tertakluk kepada syarat bahawa Israel mesti menghormati aspirasi rakyat Palestin"


Pangkal pokoknya, tak selamat ka Israel? Sapa yang bunuh sapa?
Orang Israel hari2 kena bom teruk dan kena serang teruk ka?
Anwar cakap macam tu kat WSJ semata2 nak ambik hati Yahudi dan mahukan lobi israel dalam politik PKR. Islam sejati tak akan laungkan "KAMI INGIN MENJAGA KESELAMATAN ISRAEL" walau apa sekali pun. Kalau tidak, takkan lah bodoh sangat Nik Aziz nak suruh Anwar "beri penjelasan atau saman WSJ". Nik Aziz tak paham ka dengan ayat Anwar yang dah ditayang satu Malaysia dengaq.Sebab Nik Aziz paham la dia berani bagi kata dua. Kalau depa tak paham ayat hang, Israel tak bagi sokongan terbuka la kat Anwar. Satu dunia paham.

Diwarwarkan si bangsat Anwar bahawa selari dengan pendirian Ismael Haniyeh dan aspirasi rakyat Paleistin. Sama sekali tak selari. Ismail Haniyeh, rakyat Palestin dan bangsa Islam seluruh dunia tidak sama sekali mengiktiraf pengwujudan negara Israel, dan tahu bangsa ni akan membunuh dan menghina Islam sampai ke akhir zaman. Tapi si kaldai Anwar ni macam mana pulak boleh cakap ”
(pendirian tersebut tertakluk kepada syarat bahawa Israel mesti menghormati aspirasi rakyat Palestin. Dan pendirian saya selari dengan Ismail Haniyeh dan pendirian rakyat Palestin"


ITULAH KATUA PKR,


Pakar Kelentong Rakyat.

Baik sangat konon, sampai Guan Eng perdajal tanah2 di Penang hang boleh buat tak tau sedangkan hang antara pemimpin besar di Penang.DAP roboh gerai Melayu dan ia kekal roboh sampai sekarang.Gerai Cina pula diberikan notis tutup, tapi sampai sekarang gerai Cina yang diberi notis tu beniaga macam biasa.

Rumah kos rendah dan sederhana tak pernah DAP luluskan, takut Melayu beli sedangkan rumah kos mahal tumbuh mencanak seluruh Penang walaupun belum sepenggal memerintah. Apa usaha hang Anwar? Dasar gila kuasa dan pengkhianat bangsa.

Apa Anwar buat untuk lawan penghinaan DAP terhadap Melayu Penang?