Friday, November 4, 2011

Akhbar Australia Buat Pembetulan, Keadilandaily Perlu Memohon Maaf Kerana Fitnah Keluarga DS Najib!


Akhbar Australia The West Australian mengakui laporannya sebelum ini yang mendakwa anak perempuan Datuk Seri Najib Razak berbelanja besar di negara itu sebagai tidak benar.

"The West Australian sedar perkara ini tidak benar dan anak perempuan Najib tidak berada di Perth pada waktu itu," ralat yang diterbitkan hari ini dipetik.

Perdana menteri semalam menjelaskan perkara yang sama di Twitter dan berkata orang ramai sepatutnya tidak terpedaya atau terbabit menyebarkan pembohongan itu.

Dato' Seri Najib dan isteri kini sedang mengerjakan ibadat haji di tanah suci.

Awal minggu ini, laporan berita di The West Australian, mendakwa anak gadis Najib membelanjakan A$60,000 (RM195,000) semasa membeli-belah di David Jones, antara gedung terbesar di Australia.

Laporan bertajuk "Delegates go shopping and sightseeing" (perwakilan membeli-belah dan bersiar-siar) dipetik meluas di blog dan Facebook, termasuk dalam akhbar web rasmi PKR Keadilandaily.

PKR KELDAIANdaily perlu memohon maaf kepada Dato' Seri Najib!

5 comments:

C L J said...

SIAPA PEMBERI MAKLUMAT ITU DAN APA PULA KAITANNYA DENGAN MANA MANA PIHAK KALAU ADA ? APA KEPENTINGANNYA ? ITU YANG HARUS KITA CARI UNTUK MELIHAT TEMBELANG SEBENAR.

rezqeen hill said...

memang dorang takkan minta maaf la.. dasar takda teloq

Anonymous said...

Tak faham lagi ka cara mereka !, bila fitnah dibuat dijaja serata kampung yg tiada capaian internet, lepas tu minta maaf silap konon tapi yg silap tu tak jaja serata kampung maka terpahat lah fitnah tersilap tu difikiran orang kampung busuk lah nama pemimpin kena fitnah dan partinya, membuak buak lah kebencian penyokong tegar parti membuta tuli tu.

Anonymous said...

GILER LAH PEBANGKANG NIE..FITNAH JADI MACAM MAINAN..CHEGU BARD NIE X PERNAH SERIK....MOGA DS NAJIB PEMAAF ORGNYA....DSROSMAH???DAH BANYAK CHEGU BARD FITNAH DIA

Anonymous said...

haraputusan highlight kan isu nie...biar malu ckit pembangkang yg buat fitnah nie