Wednesday, June 17, 2020

Panas! Long Tiger Hantar Bini Halau Tok Singa, Jebat Derhaka & The Geng!





Terjah Kedai Long Tiger


Terima kasih kerana bersama Bro Jinggo Channel, mohon [SUBSCRIBE] serta tekan butang [Notification] untuk mengikuti lebih banyak video menarik di masa akan datang! Jika anda menyukai berita ini mohon [LIKE] dan [SHARE] sebagai tanda sokongan anda. Sokongan anda amat hargai. Terima kasih.  

Subscribe to our channel here: https://www.youtube.com/c/BroJinggo

Subscribe to news service on Telegram : https://t.me/BroJinggoChannel

Social Media:

2 comments:

Anonymous said...

Kenyataan Setiausaha Organisasi DAP, Anthony Loke perunding yang mencaturkan pemimpin Melayu dalam PH+ untuk dilagakan dengan pemimpin PN memberitahu bahawa gandingan Tun Mahathir sebagai Perdana Menteri dan Anwar Ibrahim sebagai timbalannya sudah pun dipersetujui oleh DAP dan Amanah serta hanya menunggu persetujuan PKR untuk ia dimuktamadkan dengan sendirinya mengesahkan tanggapan yang wujud selama ini.

Tambah Anthonyt lagi dalam bentuk gesaan, Anwar dan PKR tidak sepatutnya berlengah lagi dalam menyatakan pendirian terhadap perkara itu.

Tanpa mengambil kira bahawa Tun Mahathir sudah dua kali menjadi Perdana Menteri, berusia hampir 95 tahun, tiada parti, telah meletak jawatan dan tidak lagi berada dalam gabungan PH, kenyataan pemimpin DAP itu yang mewakili pendirian partinya dan Amanah, adalah sesuatu yang amat malang sekali bagi PH.

Ini orang tua mana ada perti lagi... dia tak ada parti dia bawak telo 2 biji goyang kanan goyang kiri maaa

DAP yang caturkan suma bijik buah dlm PH Plus Plis Pluus utk gasak dan batu api kan pemimpin Melayu pun sudah kena main laaa

Apa apa pun antara tiga puak walaun ini siapa yang kena main akhirnya nanti kita tengokkan saja siapa yang kenaaa..!!

kikikikikii.. haahh tepokkk..!!

Anonymous said...

Jika Dr M mungkir janji, kami akan ‘paksakan’ pilihan raya, kata Anthony Loke dari Parti DAP berkait janji baru PH plus (PH+).

Janji manipesto yg dolu sudah lokos kena kencing kini buat janji baru pula.

Yang tambah pelik DAP yang 'paksakan' tun undur atau buat pilihanraya jika janji itu dicapati.

Pada walaun unta sekelian dalam PH+ yang beri arahan adalah DAP yang terima arahan puak Atok, puak PKR Bang Non dan puak PAN Mat Sabun.

Nampak tak siapa yang mencatur, memberi arahan dan mengarah itu ini dalam PH+..!? Pemimpin Melayu dalam PH+ hanya lah Melayu bacul seperti lembu dicucuk hidung.

Perjanjian baru dalam Pakatan Harapan (PH+) untuk mencalonkan semula Dr Mahathir Mohamad sebagai perdana menteri bakal menyaksikan kerajaan gabungan itu tumbang sekali lagi jika pemimpin veteran itu enggan berundur dalam tempoh 6 bulan yang ditetapkan, dedah seorang pemimpin DAP.

Pada walaun unta sekelian dalam PH+ yang menang ialah Cina DAP.

Sesungguhnya aku dah beri pesan dan aku sudah menjalankan tugas aku memberi peringatan.

Aku dah jalankan amanah aku sesuai dengan kuderat yang ada, seperti kisah Nabi Ibrahim dibakar api.

Ada seekor burung pipit mundar mandir cari air lalu mencurahkan air ke dalam api yg besar dam marak itu. Lalu gagak memperolok olok burung pipit 'buat apa kau buat kerja sia sia ini..!?

Lalu burung pipit membalas perolokan gagak itu 'aku sudah buat kerja mengikut kuderat dan anugerah yang Allah beri sesuai dengan usaha yang termampu.

Supaya aku tak disoal diakhirat depan tuhan ku nanti walau pun aku tahu api itu tidak akan padam dengan air yang ada di paruh aku yang kecil ini..!"

Selebihnya lu fikir lah sendiri Melayu dan Islam Sunnah Wal Jamaah atau Cina DAP Avanglista COMANGO Pluralisma Murtad Syiah Liberalis yang untung..!?

Selebihnya lu fikir lah sendiri Islam dan Melayu atau DAP yang untung..!?