Thursday, July 2, 2020

To’ki ‘Jatuh Sayang’ Lihat Peribadi Ustaz Ebit Lew, MENANGIS Layan Seperti Bapa Sendiri!





Baru-baru ini tular mengenai kisah kehidupan penyanyi  To’ki atau nama sebenarnya, Mohd Zaki Mansur, 58, yang kini menjalani hidup serba kekurangan.

Sejak lebih setahun lalu, pondok kecil di pinggir hutan di Batu 12 Gombak, Selangor menjadi tempat berteduh buat penyanyi yang pernah mengecap populariti menerusi lagu Biasan dan Seni Berzaman itu.

Namun, penyanyi itu dan isterinya Sharifah Fairuz Syed Yusof, 48, tetap bahagia menjalani kehidupan tanpa mengeluh dengan segala kekurangan dihadapinya.

Kisah To’ki juga menarik perhatian pendakwah terkenal, Ustaz Ebit, yang turut berkunjung ke kediaman penyanyi itu untuk menghulurkan bantuan.

Menerusi tulisan Ustaz Ebit di Facebooknya, To’ki dilihat berasa cukup senang dan gembira dengan kedatangannya. Sepanjang berjumpa, Ustaz Ebit mengetahui serba sedikit ujian hidup yang dialami penyanyi bersuara emas itu.

"Pondok kecil ini syurga buat saya dan isteri" - To'ki


Please "like" and "subscribe" to my "channel", and click the "bell" icon to get video updates. Thanks!

Terima kasih kerana bersama Bro Jinggo Channel, mohon [SUBSCRIBE] serta tekan butang [Notification] untuk mengikuti lebih banyak video menarik di masa akan datang! Jika anda menyukai berita ini mohon [LIKE] dan [SHARE] sebagai tanda sokongan anda. Sokongan anda amat hargai. Terima kasih.  


Subscribe to our channel here: https://www.youtube.com/c/BroJinggo

Subscribe to news service on Telegram : https://t.me/BroJinggoChannel

Social Media:

No comments: