POLITIK HARIAN: Pergaduhan Tercetus Di Hadapan Pejabat PKR Sekarang!!!

Thursday, June 30, 2011

Pergaduhan Tercetus Di Hadapan Pejabat PKR Sekarang!!!

Sesiapa yang berdekatan sila terus ke HQ PKR... Keadaan tegang... Pergaduhan tercetus... Ada info mengatakan budak budak AMK bawa parang!!! Ayuh kita gempur!!!

14 comments:

Anonymous said...

ape kes bro...

Anonymous said...

harap berikan butir butir lanjut.

Anonymous said...

anwar sangat happy bila benda benda mcm ni terjadi. dia akan ambil peluang.

Anonymous said...

jap lg aku sampi bawak 50 biji keta 20 biji bas.dont be kuatir bro anak buah aku sema xmkn parang.takbir........................aku lama dah xmkn org.

Anonymous said...

bakar saja pejabat pkr sial tu..dan kalau aljuburit ada kat situ, parangkan saja leher dia..senang cerita..

Anonymous said...

kita bako..aje..kita bako..eje..

Anonymous said...

selagi aljuburit tidak mampus..negara tidak akan aman. ada saja si celaka ni..

Anonymous said...

MENGAPA NAK BERGADUH SESAMA BANGSA SEAGAMA.. MELAYU2 SEMAKIN BODOH!!!!!!.. KAU ORANG BERGADUH SIAPA YG UNTUNG??????????

Anonymous said...

Org Melayu kita ni skrang dah berpecah..empayar org Melayu semakin rapuh..maka anasir dalam dan luar senang-senang akan ambil kesempatan..malulah dengan bangsa sendiri yang bercakaran..insaflah pada mereka yg selau buat kacau..moga-moga TUHAN beri hidayah atau petunjuk kepada mereka..mereka ni..AMIN

Anonymous said...

anwar lah segala punca masalah.anwar lah penghassut penabur fitnah,anwar lah mempoorak porandakan keamanan malaysia,tanpa anwar malaysia aman damai.,,cilaka bajingan ko anwar!!!

Anonymous said...

melayu pkr lah yang bodoh mcm gampang! terlalu fanatik terhadap bapak penzina / peliwat negara..anwar ibrahim, lu memang sial

Anonymous said...

jap lg aku sampi bawak 50 biji keta 20 biji bas.dont be kuatir bro anak buah aku sema xmkn parang.takbir........................aku lama dah xmkn org.
June 30, 2011 2:14 PM

gedebe demo..pttuih!!.50 bijik keto penuh dgn anok itik,20 bijik bas dengan anak ayam..

Anonymous said...

anwar lah segala punca masalah.anwar lah penghassut penabur fitnah,anwar lah mempoorak porandakan keamanan malaysia,tanpa anwar malaysia aman damai.,,cilaka bajingan ko anwar!!!

jangan lupa sape yg tlg hantar Passport pada Al jubri, hahahahahahah is KJ dan Ezam

Anonymous said...

Sesiapa yang berdekatan sila terus ke HQ PKR... Keadaan tegang... Pergaduhan tercetus... Ada info mengatakan budak budak AMK bawa parang!!! Ayuh kita gempur!!!

salah sape mulakan dulu, bodoh betol pencacai KJ ni, hahaahahahahahah