Tuesday, December 13, 2011

12 Kes Liwat Anwar Ibrahim: Akhirnya Kebenaran, Keadilan Menjelma!


Dalam Mahkamah Tinggi pada Isnin Peguam Utama Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh merumuskan kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara BERLAKU atas dasar suka sama suka. Suka sama suka atau cara terpaksa, ianya tetap LIWAT.

Nampaknya solat hajat puak-puak PAS dah menjelmakan kebenaran. Apa lagi yang ditunggu. Nak sokong Peliwat lagi ke? Kepada penyokong PR... Insaflah dan masih belum terliwat untuk pulang ke pangkal jalan.....

Takbir!

12 comments:

Unit Amal PAS said...

hancur anwar... hancur pkr.. hancur DAP.... hancur PR! takbir!

Anonymous said...

kalau suka sama suka, maknanya anwar tidak bersalah... anwar tidak akan di penjarakan yahoooooo!

Anonymous said...

umno/be END sudah kalah!!! reformasi! reformasi! reformasi!

Anonymous said...

jgn ada yg hendak pertikaikan keputusan makamah selepas ini! sudah tercatat dalam log mahkamah..

Anonymous said...

kahkahkah!!!

tgk kan je la puak2 pembangang ni.
yg cakap tu si kapal singki tu bodo,
bukannya org UMNO.
lu nak marah lu marah la ni bodo keling tu
last2 dia ngak ngaku kawan buritnya tu yg menyondol bontot org, kehkehkeh

Anonymous said...

ni bkn soal utk dipenjara atau tidak...
tapi ni soal jati diri seseorang pemimpin...
nak ke pemimpin yg GAY mcm ni???

Anonymous said...

Kesian btol la bebudak PR akal singkat nih...ntah apa la jugak yg menghalang ilmu masuk pala otak diorg...sedey2

Anonymous said...

penyokong nuargay maknanya penyokong kejahatan, kemaksiatan, kemurtadan bla bla bla.....yg suruh, yg sokong, yg goda agar berbuat benda2 tu semua ialah syaitan, jd semua yg di atas itu ialah puak2 SYAITON LAKNATULLAH...

Anonymous said...

semoga kebenaran akan timbul juga dan sama-sama kita tunggu dan lihat berdasarkan bukti perbicaraan.

SuperYaya▲ said...

atas dunia leh tipu rakyat...

Anonymous said...

yang penting kes dah selesai.. tapi untuk rakyat kita dapat menilai baik buruk dan hukum akhirat nanti... hampa semua nak ka ada pemimpin kaki juboq... tak takut ka kalau anak cucu kita nanti terikut dengan bekas pemimpin mereka AL JUBURI....???????? PENDEK KATA dah sedap kot juboq mana nk sama ngan anu bini sendiri...hahahahah.... Slogan Malaysia lepasni ntah tah SATU JUBOQ UNTUK MALAYSIA.. HIDOP JUBOQQQ!!!!!!!!!

Anonymous said...

padan muka hang la Saiful Pondan.. Dah bg nak bising sana sini padan muka hg la... buat malu ketuqunan ja we...Anwat sedap hg sakit padan muka hg.....tui..tuii,tui... qhiaqqqqqq thoooiieeeeee...... sapa jadi bini hg pakai se la wee!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates