Monday, December 12, 2011

24 Nurul Izzah DIhalau Keluar Mahkamah Kerana Baju BERSIH


*Kemaskini 4:51pm

Nurul Izzah sebentar tadi berang apabila diminta keluar dari kamar perbicaraan kerana sehelai baju kuning berlogo BERSIH.

ASP Steven yang bertugas dikamar perbicaraan telah mengarahkan Nurul Izaah keluar dari kawasan tersebut kerana beliau menimbulkan kekecohan.

Insiden bermula apabila Nurul Izzah cuba mempertahankan seorang wanita cina yang memakai baju T berlogo BERSIH di kawasan tersebut.

Walaupun diberi penjelasan mengenai pihak Polis menetapkan tidak boleh membawa sebarang elemen politik ke mahkamah, Nurul Izzah cuba mempertikaikan peraturan tersebut.

Akhirnya, Nurul Izzah terpaksa dihalau keluar dari mahkamah dan beliau terpaksa akur walaupun kelihatan kurang berpuas hati.

Itulah akibatnya kalau cuba nak pertikaikan peraturan yang sedia ada. Apa Nurul Izzah tu ingat, undang-undang negara ni Uncle Karpal yang punya ke? - MPP

Minta Tangguh Lagi...

Sementara itu Mahkamah Tinggi diminta menangguhkan keputusan dalam kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi membolehkan Timbalan Pendakwa Raya, Farah Azlina Latif dan Mohd. Saiful Bukhari Azlan dipanggil sebagai saksi bagi menjawab dakwaan tentang hubungan mereka berdua.

Peguam utama, Karpal Singh berkata, ia perlu dilakukan di bawah Seksyen 425 Kanun Prosedur Jenayah bagi memastikan keputusan yang adil dalam kes tersebut.

Selain itu, beliau menghujahkan, saksi pembelaan, Dr. Thomas Hoogland dalam keterangannya menyatakan bahawa adalah sangat mustahil untuk Anwar melakukan aksi seks seperti yang didakwa oleh Mohd. Saiful Bukhari ekoran masalah tulang belakang Anwar yang boleh menyebabkan kesakitan.

Beliau berkata demikian ketika berhujah di akhir kes pembelaan dalam kes liwat yang dihadapi ketua pembangkang itu di hadapan hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah.

24 comments:

Anonymous said...

Kalau dah bodoh memang bodoh sampai bila-bila.. tak tahu nk pikir dgn btol.. BODOH 45x

Anonymous said...

umno rasis! kerajaan zalim!

Anonymous said...

politik pembangkang mmg tahap lokang....tuihhhh

Anonymous said...

dah le bodoh bangang sombong plak tu...

Anonymous said...

ano 4.25

UMNO zalim ada MAK BAPAK ko kena masuk penjara semua ke?...

rahman said...

anak emas pkr ni dah terikut2 perangai dapig babi!!!

Anonymous said...

sapa zalim? umno?...si peliwat tu tak zalim ker? bukan sekali tapi bvanyak kali!!. betina, jantan, jambu pun hayun!!! tak zalim ker

Anonymous said...

ko ni mmng celaka... dpat kerajaan mcm ni ko kata zalim... pegi mampus le...

Mahathir said...

Mahathir mengaku zalimi Anwar http://www.youtube.com/watch?v=JxiadCQPHCw

rahman said...

ala si ANUwar tu kalau tak salah... buat jer 3 perkara tu: sumpah laknat, bagi sampel dna dan saman jer eskay tu... sure pas ni satu malaysia orang sokong dia... sebab kena naya... tapi apahal takut sangat nak buat satu pun kecut.....SEBAB apa? sebab dia....

PAK PANDAI said...

mahathir 4.40.

itu video yg dah di edit..BODOH.

ITU PUN TAK DAPAT BEZAKAN KE?

BODOH BODOH BODOH BODOH X 10 =40 KALI BODOH....AKHIRNYA MEMANG DI BODOHKAN ALLAH LE KAMU.
BODOH.

Anonymous said...

mahathir mengaku zalim dalam youtube?... bongok tahap nanat nie.. kalau dgr tapi tak habis.. kalau dengar tak faham.. memang susah.. tak faham antara kiasan dengan betul2.. bodoh tahap pemikiran.. jangan tunjukkan ko tue melayu yg bodoh depan bangsa lain!s

Anonymous said...

aku sokong ko pak pandai.. mamat nie memang bodoh tahap daPIGs!!

Anonymous said...

Apa masalahnya.. Akta Cetak da Hapus...Najib ahpuskan so Sek 47 , 48 dan 50 Polis x leh gunakan...Pakatan ni ada sebab nak mansuhkan semua undang2... BN bebal ikut ..kini BN akan kena liwat dgn king jub n the geng

Anonymous said...

nurul izzah MP paling PemaLAS KAT TEMPAT SENDIRI pooooooooooooooraaaaaaaa

Anonymous said...

mari lah kita sama2 mencari keadilan untuk Dato' Seri Anwar Ibrahim. caci maki bukanlah jalan penyelesaian yg baik, sudahkah kamu semua lupa dulu DSAI adalah org yg kamu sanjunggi!

Anonymous said...

sape yang snjung wooii.... masa ada kuasa belasah mcm2.... dah kena pecat kata kjaan msia zalim... pegi oversea kutuk negara sendiri...knape tak nak dok ngan mat saleh je.... takut dia plak kena belasah ngan mat saleh kot....

Anonymous said...

sokong yang Anwar cuma perlu melakukan 3 perkara iaitu sumpah laknat,memberi dna dan menyaman trio datuk T tapi malangnya dia tidak berbuat demikian.ini menjadi persoalan pokok yang ingin diketahui rakyat.

Anonymous said...

Anwar,WA dan NI adalah tiga beranak yg tak guna bersubahat menipu dan memperbodohkan penyaokong dalam kesa sex AI,sial punya makhluk.Aku mendoakan mereka ditimpa balasan setimpal kerana perbuatan mereka.

Anonymous said...

Kalau UMNO rasis dan kerajaan zalim, lu sudah lama jalan ooi..jgn sedap mulut je ckap.Makan minum pun tarak cukup..bodoh punya org?????????

Anonymous said...

bongok punya penyokong umno haram jadah elok lah pun aku kuar umno 20 thn yg lps umno lah ni memang utk perut dan kronis cth kes NFC pencacai memang xnmpak sbb buta hati perut krn dah byk makan rasuah, yg tuduh anwar peliwat tu kamu semua nampak ke anwar tibai bontot hj sepol kalau x nampak elok lah duk diam2 supaya x dpt dosa2 kering baca lah surah Al Hujaraat Ayat:12 Umno dah layu dah dan memang zalim pun yg x sedar diri hanya lah pencacai2 tegar umno dan penyokong2 nya elok masuk dlm tong najis aje. yg nak soh anwar buat sumpah laknat itu memang bangang mcm unta baghdad tak tahu hukum p belajar lg tentang hukum2 Islam.

Anonymous said...

ko taw sangat pulak hukum islam ek..mmg boley bersumpah..x salah..mmg x nmpak..tapi anuar sendiri da ngaku..ko x bace ke kat 'berlaku atas sebab suke same suke'..bebal..korang brani ke nak menjamin pkr dap n pas x ad rasuah????mmg bodoh la kau..at least kiteorang x bute n fanatik cam ko..bodoh..sedar la..bukak hati ko tu..sedar la..ingt..jgn bawa politik dalam agama..tp bawak agama dalam politik..baru la diberkati

Anonymous said...

Kalaulah mempertahankan hak2 orang melayu dikatakan rasis oleh orang melayu sendiri, aku tak taulah apa nak kata....... Melayu pembangkang mcm ni bodoh ke, buta ke, kurang akal ke atau ..... ...... ..... kau isi lah sendiri. Pengikut PR bukan saja di perbodohkan oleh Nuar suami isteri, malah budak ingusan NURUL pun di budak budakan. kakakakakakakakak.

Anonymous said...

Asyik2 kena hack,kena fitnah,kena edit gambar,konspirasi,hipokrasi,air liur basi ha ha ha hah ha ha ha ha ha ha ha ha ha

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates