Sunday, July 26, 2009

Bersama menjanakan pemikiran sihat di KJFC




Khairy Jamaluddin Fan Club (KJFC) yang baru dilancarkan 21 Julai, 2009 di Laman Facebook diberitakan mendapat sambutan hangat, sehingga hari ini hampir 500 orang yang mempunyai akaun dengan Facebook telah menjadi ahli KJFC. Purata 100 ahli baru berdaftar dalam masa satu hari.

Dengan sukacitanya saya, Bro Jinggo, Pengerusi KJFC dan juga Exco Wilayah BPN mengalu-alukan sahabat-sahabat dari BPN, rakan-rakan blogger dan pembaca Internet untuk turut serta bersama kami di KJFC.

Disamping itu juga kita dapat menanam semangat setiakawan, berani berubah, 1Malaysia diantara bloggers dan juga pelayar-pelayar di internet; menjanakan pemikiran sihat, hasrat dan cita-cita yang jitu dan kental serta mempunyai sifat-sifat positif untuk setiap ahli serta agar dapat melahirkan lebih banyak lagi bloggers ditanah air kita.

Merancang, melaksanakan dan menilai program dan aktiviti ahli, mengusahakan dan membangunkan aktiviti yang berprestij, global dan menekankan kaedah-kaedah terkini serta kehendak semasa.

Memberikan peluang dan memdedahkan perkembangan teknologi maklumat dan komunikasi kepada ahli serta menganjurkan kursus, seminar yang berkaitan dengan teknologi maklumat.

KJFC turut mengundang anda untuk mengikuti ekspedisi ekspedisi kami seperti EXPLORE NATURE, INCALCATE CULTURE AND WITNESSING THE HISTORY. Pastikan anda bersedia untuk aktiviti2 lasak . KJFC ke arah persefahaman dan perpaduan selaras dengan konsep 1Malaysia.

Kami juga mengalu-alukan sebarang komen atau cadangan bagi memperbaiki kelemahan KJFC supaya akan memberi lebih manfaat lagi kepada semua ahli di masa hadapan. Sekiranya ada kekurangan, kami di KJFC, ingin memohon berbanyak maaf dan seharusnya kami akan berusaha untuk buat yang terbaik dimasa hadapan..

Akhirkata, semoga KJFC akan terus berkembang dan harapnya kita dapat berjumpa lebih ramai lagi ahli KJFC dimasa akan datang.

Klik disini untuk mendaftar sebagai ahli KJFC

Salam Perjuangan

Bro Jinggo

Pengerusi KJFC

No comments: