Wednesday, December 23, 2009

Lets unite


Rozlan Mohamed wrote
Salam, i would like to invite all umno members to unite together for the sake of our country, and i would like to request to stop "war" among umno members because this is not healthier for us. Sometimes i dont understand the need for talking bad about our UMNO leader. Hope we can concentrate on developing Malaysia to be 1 of the greatest Nation in Economics, Education and so on.


Post #2Khairy Jamaluddin wrote
Salam. Saya setuju dengan saranan saudara Rozlan dan mengucapkan syabas atas pegangannya. Sebagai salah seorang yang berada di tengah-tengah pentas persaingan untuk jawatan parti sebelum ini, izinkan saya sebut di sini bahawa pada dasarnya tidak ada "war" atau persengketaan fundamental di peringkat pimpinan parti. Tempoh berkempen dan tempoh pemilihan sudah berlalu. Yang ada sekarang ini adalah barisan kepimpinan yang dipilih dan saya harap ahli-ahli parti kini menghormati institusi kepimpinan parti itu sendiri dengan tidak memudahkan kerja parti lawan dengan menikam sesama sendiri.

Saya sedia maklum, setelah satu waktu kempen yang cukup panjang dan cukup sengit, mungkin masih ada di kalangan penyokong individu-individu atau personaliti yang masih ada "mood" nak bertanding. :) Tapi saya yakin kebanyakannya sudah mula memandang ke hadapan dan melihat gambaran yang lebih luas - yakni kita perlu fokus dalam meningkatkan perkhidmatan kepada rakyat demi memenangkan UMNO dan BN.

Yang lebih penting, kami bekas calon pun tiada masalah atau pertelingkahan antara satu sama lain, dan sedia komited untuk kepentingan parti di bawah kepimpinan YAB Presiden Dato' Seri Najib Tun Razak. Apa tidaknya, semuanya di bawah payung UMNO, semuanya dari dalam keluarga UMNO, mana mungkin bermusuh seperti yang digembar-gemburkan sesetengah pihak.

Jadi kalau tuan punya badan pun tidak bermasalah, tak perlulah sesiapa mereka-reka isu sensasi.


Read More>>

1 comment:

ahlang said...

masa untuk bersatu

rapat kan barisan

-ahlang-