Thursday, January 14, 2010

Pakatan Haram! Gagal melaksanakan janji janji manifesto!



Bilboard Pakatan Haram yang merosakkan pandangan masyarakat dun Batu Caves, bak kata orang Hidup segan mati tak mahu.

Pakatan Haram yang dibentuk oleh PKR, DAP dan Pas hanyalah satu gimik politik untuk mengaburi mata rakyat kerana mereka cuba meniru konsep Barisan Nasional (BN). Mereka sebenarnya tidak berkeupayaan untuk mentadbir negeri apatah lagi negara. Oleh itu rakyat jangan mudah terpengaruh dengan tipu helah permainan politik mereka.

Rakyat pun ingin tahu sejauh mana Pakatan Haram ini sanggup melaksanakan janji-janji dalam manifesto mereka.

Pakatan Haram dilihat terdesak untuk menunaikan janji-janji manis mereka ketika berkempen pada pilihan raya umum lalu. Dengan ini jelas membuktikan Pakatan Haram ketandusan idea untuk mentadbir dan memimpin rakyat dan negara.

Mereka juga seolah-olah tidak percaya dengan pakatan Barisan Alternatif yang dibentuk sebelum ini. Mereka juga tidak yakin dengan apa yang telah diputuskan masa lalu tentang BA.

Kalau betul-betul mereka sepakat, bentuklah dan daftarlah sebagai satu parti yang menggabungkan ketiga-tiga parti ini. Saya cabar mereka! Kita lihat sama ada mereka boleh bekerja sama atau tidak.

5 comments:

Anonymous said...

Yang menghairankan adalah bagaimana janji-janji berkenaan boleh ditabur sedangkan kemampuan untuk melaksanakannya tidak pernah diketahui dan dikaji?

Anonymous said...

Ketiga-tiga parti telah pun mengambil langkah untuk mendaftarkan parti-parti mereka sebagai satu gabungan seperti BN. Nanti kita lihatlah macam mana keupayaan mereka.

AbgTuah said...

NI JENIS PAKATAN NAK CEPAT KAYA LAH NI..

jiwakita said...

salam.....

Rezeki depan mata apalagi rembat jer
selagi ada peluang....kalau tak nanti
kempunan...

Goldman said...

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Terima kasih.